Underveis

9/16/2012

Underveis

 God ettermiddag!
Her har søndagen blitt brukt i senga for å pleie øreverk, hodepine og vond hals! Ikke noe gøy å være syk.
På fredag var jeg og lille G hjemme fra barnehagen og da var det han som hadde feber++++ Formen hans er mye mye bedre, feberen er for lengst forbi, så målet er jobb og barnehage i morgen!

Jeg er underveis med 3 strikkeprosjekter akuratt nå! Bildet over er av en nøstebarnvest, samme type som jeg viste i forrige innlegg. Her har jeg skaffet meg ekstra arbeid ved å strikke striper. Det betyr mye trådfesting når jeg er ferdig. Men jeg syntes det blir veldig fint!

 Alle som strikker får en del restegarn til overs, og dette er restegarn etter en nøstebarndress jeg strikket  i sommer. Dressen ser du her. Jeg har tilført en ny farge: Grå. Dressen er strikket i lyseblå, brun og hvit. Jeg strikker med dobbel tråd babyull fra Gjestdal på pinne nr 5.5.

Kusina mi hadde sett meg i en lue jeg hadde strikket og ønsket seg en i lyseblå. Da var ikke jeg vond å be! Restegarn fra andre prosjekter hadde jeg  også liggende, så jeg satte igang med en gang. Her bruker jeg Merino Extra fine fra Drops.

Når disse er ferdig MÅ jeg fortsette på den utrolig kjedlige Dorthe genseren.... Blir liksom aldri ferdig med den!

Ha en fin søndag.

3 Kommentarer:

Klokken 9/16/2012 , Blogger LisaM sa ...

Fine prosjekter! Vesten blir jo nydelig da, fargene er jo sååå fine!☺
Merino Extra Fine er herlige i luer, venninna di er jammen heldig!

God bedring til dere begge to!
Klem

 
Klokken 9/16/2012 , Blogger Beate sa ...

Fine prosjekter og fine farger. Misunner deg ikke trådfestingen, men det blir kjempe flott, så da er det kanskje verdt det!!

God bedring!!

 
Klokken 9/17/2012 , Blogger touchofvanilla sa ...

Kjempefine farger sammen! Ble nesten litt inspirert her.. liker de fargene veldig godt på sønnen min som har rødt hår:)

Ha en herlig uke:)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start