Årets julegave

10/20/2012

Årets julegave

 Jeg klarte ikke legge meg i går, noe som resulterte i at pannebåndet jeg begynte på i går, også ble ferdig i går, eller i natt:-)
Og jeg ble kjempefornøyd!!!!! Fortsatt imponert over garnet og følelsen av å ikke klø:-) Samtidig er det litt tykkelse på det, så man kan bruke tykke pinner. Noe som igjen betyr at man blir fort ferdig!!!

 Jeg ble så fornøyd og syntes det gikk så fort at dette blir det noen julegaver av!!! Jeg brukte rett under et nøste, noe som betyr at dette pannebåndet kostet 17 kroner!!! Utrolig!

 Likte fargen utrolig godt også! Sennepsgul er fint når det er høst.

 Vi har (endelig) kjøpt vinterdress til lille G i dag, og valget falt på Vill. Noen som har eller har hatt denne? Hvilke erfaringer har du?
Jeg tok meg en tur innom lueavdelingen for å se om det var noen luer jeg kansje kunne prøve å tyde mønster på, og strikke hjemme. Det fant jeg selvfølgelig:-) Så jeg prøvde og telte masker, og tenker at jeg skal prøve meg på denne luen i kveld. Tror jeg har garn som kan passe!

 Om du ønsker å prøve deg på pannebåndet, så har jeg prøvd meg på en oppskrift under her.

Ha en fin kveld!

7 Kommentarer:

Klokken 10/20/2012 , Blogger Huset på Grønnmyra sa ...

Dette pannebåndet ble virkelig fint.
Tusen takk for oppskriften.
ha en kjempefin lørdagskveld.
Klem fra jeanette

 
Klokken 10/20/2012 , Blogger Janne sa ...

Så fint, Gøril! :-)

 
Klokken 10/20/2012 , Blogger Dianas lille boble sa ...

kjempe fint bånd på fin dame :)

Klem fra Diana.

 
Klokken 10/20/2012 , Blogger LisaM sa ...

Wow! Så fint!
Helt enig ang. garnet, Nepal er nydelig☺

Gleder meg til å følge med deg videre!!☺

 
Klokken 10/21/2012 , Blogger Stinemorღ sa ...

Stilig!
Fletter er lekkert :) - og denne fargen er virkelig en flott høstfarge!

 
Klokken 10/22/2012 , Blogger Lene sa ...

Kjempe fint pannebånd, og tusen takk for oppskrift! Har allerede fått meg ett nytt pannebånd. Veldig misunnelig på fargen din, men passer dårlig til jakken min, så her ble det rosa! Ta gjerne en tur inn i mitt hjerterom å se ;)

 
Klokken 10/25/2012 , Blogger StrikkeGanga sa ...

Utrolig fint pannebånd - og en nydelig høstfarge på det du har laget her! Tror jeg har noen nøster Nepal liggende, så spørs om ikke jeg må få dette på pinnene innimellom alt det andre som strikkes og planlegges for tiden =)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start