Endelig ferdig.

10/15/2012

Endelig ferdig.

 Endelig er den ferdig!
Skappel genseren som ble til en jakke underveis. Å bruke over en måned på et prosjekt er ikke likt meg, og jeg liker det ikke. Men jeg har strikket en del annet innimellom, så egentlig er det ikke dårlig!

 Jakken er strikket i Drops verdi(det kjempestore nøstet jeg viste) og Drops alpaca. En tråd av hver på pinne nr 7.

 Jeg vurderer å strikke en kant runt foran på jakken, men vi får se!

 Jakken var ute på vift i stad sammen med mine nye fine støvler:-)
Jeg har egentlig sagt at jeg aldri mer skal strikke en slik jakke eller genser, men nå er jeg jammen usikker. Er allerede blitt veldig glad i jakka, og tror kanskje jeg må ha flere farger!

 Jeg har noen bilder med deler av jakken på, men ikke helhets bilde. Joggebukse egner seg ikke på bilder!!

Nå skal jeg fortsette på et nytt prosjekt jeg har startet på!
Ha en fin kveld!

12 Kommentarer:

Klokken 10/15/2012 , Blogger Huset på Grønnmyra sa ...

Denne så virkelig god ut.
Nydelige farger.
Ha en kjempefin kveld.
Klem fra jeanette

 
Klokken 10/15/2012 , Blogger Dianas lille boble sa ...

kjempe fin, nydelige farger... :)
Klems Diana.

 
Klokken 10/15/2012 , Blogger Janne sa ...

åh, så fiiin! Og så synes jeg det ble så kult at det ble en jakke istedet for en genser, det blir jo så mange av de nå om dagen, denne er jo helt unik!!:)))

Du må absolutt strikke flere Gøril, du er jo så fin i slike! :))
Synes jakken var fin uten kant jeg:)

Du, takker for herlig bloggomtale du!:))
Hva heter det garnet du strikket vestene av igjen?? Så kan jeg tilføye det.... ;)

God klem!

Ps, til å ha full jobb, unge, bikkje og husbond;)) får du jammen tid til mye da:) Imponert jeg!

 
Klokken 10/15/2012 , Blogger Har en drøm... sa ...

Utrolig FLOTT altså!!
Du er flinkis:)

 
Klokken 10/15/2012 , Blogger AlottesVerden sa ...

Så fin den ble...lekker farge til deg da:)
Stilige boots :)

Ha en fin uke videre
Ann-Charlotte

 
Klokken 10/16/2012 , Blogger Stinemorღ sa ...

Kjempe fin! Lekker ble den :)
- jeg har faktisk et slikt nøste i denne fargen liggende et eller annet sted, hihihi...
Skoene dine var kjempe tøffe! Jeg jakter på nye sko nå om dagen, men finner ikke helt de rette... *sukk* :)
Hvilket merke er disse?

Ha en fin dag!

 
Klokken 10/16/2012 , Blogger Tuppenshobbyblogg sa ...

Jakken ble kjempefin og passet så godt til de nye støvlettene dine.
Takk igjen for all inspirasjon du deler.du lager sååå mye fint.

Klem,Kjersti

 
Klokken 10/16/2012 , Blogger smwoien@gmail.com sa ...

Gøril du kunne ikke tenke deg å gi meg oppskriften på jakken du har strikket? Synes den ble utrolig fin! Er ikke noen kløpper på strikking, men det kommer seg, men synes det er lettere med oppskrift å gå etter. Det var voldsom kø for å få tak i skappeloppskriften og litt kjedelig om jeg ikke får tak i den i det hele tatt.

Ellers kjempe flott blogg! Blir allitd inspirert!

 
Klokken 10/16/2012 , Blogger smwoien@gmail.com sa ...

Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

 
Klokken 10/17/2012 , Blogger Camillas Romantiske hjem sa ...

Hei! Nå er det første gang jeg besøker bloggen din, fant deg gjennom gjestelisten til bloggtreffet på Røed Gård:) Så GØY å finne en medsøster som elsker strikking like mye som meg selv!! Så utrolig flott jakka di ble, herlige farger:) Jeg har strikket flere Skappel-gensere, og det blir mange som får en sånn av meg til jul i år...Jeg følger deg videre, og så ses vi på bloggtreff, noe sier meg at vi har MYE å snakke om:)) Klem Camilla

 
Klokken 10/18/2012 , Blogger Peistrollet sa ...

Kan jeg spørre hvordan du lagde jakka?
Fikk et tips om å bare ta antall masker som man lager på forstykket og dele på 2!?
Jakka er drit kul:0)

 
Klokken 10/19/2012 , Blogger Anne-Britt sa ...

Så utrolig flott jakke. Nydelige farger. Og takk for tips mht jakke istedenfor genseren. Jeg strikker genseren, så dette blir neste prosjekt :)
Ha en fin fin kveld.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start