Helgens strikkeprosjekt er ferdig!

10/28/2012

Helgens strikkeprosjekt er ferdig!

 Helgen er straks over, og mitt strikkeprosjekt for helgen er også ferdig!
En liten vest jeg kan bruke til mange av mine tunikaer...

 Jeg hadde en del rester av Andes garn fra Drops, og fant ut at det kunne bli et fint garn å bruke til denne. Desverre er det sånn når man bruker restegarn at det ofte ikke er nok, så jeg måtte kjøpe et nøste til. Men nå er det salg på akuratt dette garnet, så det ble ganske grei pris totalt sett på denne vesten!

 Jeg valgte å hekle på en picot kant i front av vesten. Rett og slett fordi vesten var litt for liten til meg. Nå passer den bedre!

 Etter å ha prøvd meg frem med mange forskjellige typer hjerter som motiver, endte jeg til slutt opp med dette, 
Hjertet mitt ligner litt på en munn, men med skriften under forstår man hva det skal være:-)
 
 Teksten er heklet i Andes garn, mens hjertet er heklet av Iglo fra Trysil garn.

 Jeg driver med skikkelig ego - strikking om dagen:-) Vester, jakker, luer med mer har det blitt, og blir det på meg nå! Lille G må vente litt;-)



 Gleder meg til å bruke vesten!

 Ellers så har vi hatt en fantastisk fin helg. Masse utetid i deilig høstvær med familie og venner. I dag var vi på bondegård og det var gøy!
Bukkene bruse møtte vi også:-)

Lille G på bondegården:-)

4 Kommentarer:

Klokken 10/28/2012 , Blogger Blåbærlina sa ...

Søt og morsom vest!! :O)
Nina

 
Klokken 10/28/2012 , Blogger Janne sa ...

Så fin vest, Gøril! :-)

Klem

 
Klokken 11/01/2012 , Blogger Liza sa ...

Kjempefin vest:) får lyst til å strikke litt selv.
Ha en fin kveld
Klem
Liza

 
Klokken 11/03/2012 , Blogger Silje sin blogg sa ...

Kjempe fin vest! jeg har garn og oppskrift liggende klar til en slik vest, men venter til nyåret! da skal jeg strikke/hekle mer til meg og mine. Nå er det mye julegaver som lages!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start