Høst + hekling = Sant

10/11/2012

Høst + hekling = Sant

 Endelig har roen senket seg. Gullet sover, middagen er spist, vaskemaskinen går.... og jeg har satt meg ned!!!! 
Jeg fant noen fine duse farger nedi garnkurven min og fant ut at det var på tide med litt hekling igjen. Høsten fremkaller heklelysten!!!

 Lynglilla, beige, og hvitt superwash ullgarn skal bli til et lite vognteppe.
Rutene blir til innimellom andre strikkeprosjekter, så når teppet blir ferdig er usikkert:-)

Ha en fin kveld!

3 Kommentarer:

Klokken 10/11/2012 , Blogger Dianas lille boble sa ...

sku ønske jeg kunne hekle.... ta turen innom bloggen min og se hva jeg gjør m tråd.... riiimelig enkelt.... haha.... diy lampe!!

ha en fin kveld.... :)

klems Diana.

 
Klokken 10/11/2012 , Blogger Bondekjerringa sa ...

Herlige farger! Kjenner trangen for å hekle selv nå altså :) Hihi! Koselig blogg du har :)

 
Klokken 10/12/2012 , Blogger LisaM sa ...

Så nydelige farger. Teppet kommer til å bli kjempefint!

Høsten er virkelig tiden for å hekle og strikke, herlig!

Ha en fin kveld videre☺

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start