Høst-kjøkken

10/06/2012

Høst-kjøkken

 God kveld!
Vi har hatt en kjempefin dag og nå nyter jeg stillheten med levende lys! Deilig...

Det er høst på kjøkkenet mitt, og tenkte jeg skulle vise noen glimt...
Jeg har byttet gardiner. Kjøpte rullegardiner til vinduene, og har hatt lingardiner til verandadørene liggende noen år nå. Endelig fikk de komme opp:-)

 Spisestuen har flyttet midt i rommet igjen, og rommet virker mye større når vi har det på denne måten, så sånn blir det fremover(tror jeg;-)).
Lingardiner og sort lykt i verandadøren ønsker høsten hjertlig velkommen!

På kjøkkenbordet har sorte lykter og en vase med store kongler tatt plass. 

Håper du har en fin kveld!

3 Kommentarer:

Klokken 10/06/2012 , Blogger Precious Home sa ...

Så koselig du har det:)
Flott på bordet ditt med de fine lyktene:)
Og gardinene var kjempeflotte;)

Del gjerne dine tips på bloggen min,i min utfordring " Vis meg dine beste interiørtips".
Ha en fin kveld!

 
Klokken 10/06/2012 , Blogger Jatte sa ...

Hei søte du!

Så koselig det ble på kjøkkenet ditt! nydelige detaljer.. liker så godt lingardiner :)

Å Vesten unde her ble sååå fin!

Ha en herlig søndag -
Klemmer fra Jatte:)

 
Klokken 10/07/2012 , Blogger LisaM sa ...

Kjempekoselig høststemning hos deg! Nå ble jeg inspirert...☺

Tusen takk for kommentaren i bloggen min! Den boka har jeg jo!!! Visste jeg hadde sett den lua ett sted! Gjett om det blir luestrikking her snart, må bare få ferdig noe annet først.....hehe...

Ønsker deg en super uke!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start