Indisk suppe på lørdag!

10/13/2012

Indisk suppe på lørdag!

 Vi har nettopp intatt en deilig suppe: Indisk kyllingsuppe med ingefær og chili. Den er så god!
Og når mannen velger suppe som middag på en lørdag, ja da er det godt!

 Oppskriften på suppen fant jeg på Trines matblogg. Hun har så mange inspirerende oppskrifter og ikke minst gode hverdagsmiddager!

 Kylling, løk, gulrot, eple, ingefær, chili, hvitløk, karri, kyllingfond, kokosmelk og frisk koriander er ingrediensene i denne suppen. En herlig sammensetning av søtt, salt og surt som gjør suppa perfekt!
I dag serverte jeg den med ferske baguetter, men nan brød er veldig godt til!


 Et hastverk bilde før vi skulle spise:-)

I dag har vært ute å fartet. Målet var å finne vinterdress til lille G. Jeg vil ha Reima, men vi blir ikke helt enige her i heimen. Hvilken dress har du til barna og er du fornøyd?
Jeg endte med å handle 2 par votter, strømpebukser og noen nye bodyer til han istedet. Han vokser jo så fort, så nå er det ny størrelse på klærne.

 Jeg har snart bursdag, og i dag fikk jeg bursdagsgave av mannen. Jeg valgte den der og da:-)
To par sko ble med hjem fra DNA hvor de hadde kjøp 2, få 1/2 pris på det rimligste paret!
Jeg betalte disse(de rimligste), og mannen betalte.............
 .....disse!!! Samme modell, men kort og lav og ulik farge!
Veldig fornøyd med begge skoparene, og gleder meg til å bruke de utover høsten og vinteren.
De passer perfekt med stilen min; litt romantisk, litt hverdags og litt tøff! Alt i en salig blanding:-)

Velkommen hjem kjære sko:-)
 

2 Kommentarer:

Klokken 10/13/2012 , Blogger Siddis back home sa ...

Nam, takk for at du deler, må prøve den til neste helg! Ikke lett å velge vinterdress, valget falt på Ticket her hos oss til tvillingene, ha en herlig kveld!

 
Klokken 10/14/2012 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Mmmm, hørtes godt ut. Og med vin til... ;) Så kult at du også blir med på bloggtreff! Gleder meg. Veldig fine støvler! Jeg har hatt Reima dress og nå Skogstad til B. Like fornøyd med begge. God søndag!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start