Lue på 1-2-3

10/21/2012

Lue på 1-2-3



 God søndag!
Her sover minsten en lur, og jeg har satt meg ned noen minutter. Plutselig ble jeg veldig trøtt.....

Må bare få vise frem luen jeg strikket på inspirasjon etter en jeg fant på XXL. 2 timer tok det å strikke denne!
Med pinne nr 9 og Eskimo garn gikk det unna!

 I løpet av morgentimene fikk både jeg og lille G prøvd lua! Han ble så søt i den, men han var for rask til at jeg fikk tatt bilde av lua på han!

 Vrangbord, glattstrikk og riller var alt som skulle til. Litt måling underveis gjorde det lett å finne ut hvor jeg skulle felle masker.

 Lua ble nok akuratt 2 masker for stor, så om jeg skal strikke flere minsker jeg den litt.

 Eskimo garnet fra Drops har jeg hatt liggende siden i sommer. Jeg fant de på salg på Husfliden til 10,- kroner stk.
Jeg brukte 1 1/2 nøste på denne lua...

Om et par timer skal vi bort på middag, og jeg og lille G har bakt kake som vi skal ha med. Det var stor stas å få smake på både eggedosis og ferdig røre. Og når han ikke fikk smake mer, var det en sint liten G her i huset;-)

Ha en fin dag!

1 Kommentarer:

Klokken 10/21/2012 , Blogger Janne sa ...

Ja, den var så fin til deg!:)) Flinka:))

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start