Nok en lue...

10/23/2012

Nok en lue...

Hei og hopp! 
Det er tirsdag og den nye uka er godt igang... Ihvertfall for min del. 
Det har vært lange arbeidsdager både i går og i dag, start klokken 7:30 og ikke ferdig før langt ut på kveld.
Sånn vil jeg ikke ha det, og har gjort meg noen tanker angående fremtiden!

Men over til noe annet. Strikking:-)
Jeg fant to nøster Mor Aase ull/akryl garn som jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre med. Garnet er tykt og jeg fant fort ut at jeg måtte strikke en "Lue på 1-2-3"
 
 Luen ble litt for stor, men god alikevel:-)

Nå skal jeg gjøre ferdig siste finish på et flette pannebånd som skal gis bort i bursdagsgave i morgen, også skal jeg ta litt farge i håret:-)

Ha en fin kveld videre!

5 Kommentarer:

Klokken 10/23/2012 , Blogger Janne sa ...

Så fin lue!

Lange dager, ja... uff, håper det ikke er snakk om slike dager over langen??

God klem:)

 
Klokken 10/23/2012 , Blogger Lene sa ...

Kul lue!!
Her er votte strikking til julegaver i gang -
Vil ikke ha det travelt - vil ikke ha det travelt...

 
Klokken 10/23/2012 , Blogger Jatte sa ...

Så søt lue!
MÅ få fatt i strikkepinnene igjen, ikke strikket på flere mnd nå :/
Har jo en evig lang liste med prosjekter jeg vil prøve meg på..

Ha en finfin Onsdag,
Klem Jatte♥

 
Klokken 10/24/2012 , Blogger Silje sin blogg sa ...

Hei!
Så.fin luendu har strikket, og for en flott blogg du har!!! Har kost meg lenge her inne nå;)

 
Klokken 10/24/2012 , Blogger Ann-Cathrin sa ...

Hei:) så fin blogg du har, og så mye fint du lager!! Pannebåndene kommer jeg garantert til å prøve meg på, superfine!! Ha en fin kveld :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start