Ny vri på flette pannebånd

10/24/2012

Ny vri på flette pannebånd

 Det går i hodeplagg om dagen, og denne gangen har jeg justert litt på pannebånd med fletter. I stedefor å bare ha 1 flette, har jeg nå 2.
Dette pannebåndet er strikket i det nydelige, bløte og myke garnet Merino Extra fine. I love it!!!
Dette er en bursdagsgave til ei jeg jobber sammen med. Hun hadde bursdag i dag, og fikk et pannebånd strikket i babyull. Dette rakk jeg ikke å bli ferdig med, så det får hun i morgen.

 I kanten har jeg heklet en rad med fastmasker og en rad med staver.

 Litt hullete mellom flettene, men det er bare å dytte litt sammen etter man har tatt det på.

 Får så mye skryt av disse pannebåndene, både på nett og i det virkelige liv!
Tusen takk for alle gode tilbakemeldinger!

 Jobbuken fortsetter og i dag sa kroppen stopp når jeg kom hjem. Var på plass klokken 7:15 i dag og dro hjem i firetiden. Armer og ben verket og den snille mannen min lot meg sove litt:-)

Kvelden i dag har vært fri for jobb, og det har vært godt!
I morgen venter nye oppgaver!
Ha en fin kveld videre

5 Kommentarer:

Klokken 10/25/2012 , Blogger Silje sin blogg sa ...

Kjempe fint! Jeg skjønner ikke hvordan du rekker alt jeg! En fin gave!
Men hvordan holder det garnet på fasongen? Har hørt det siger en del, mem elsker å strikke/hekle av det!

 
Klokken 10/25/2012 , Blogger Annette Knutsen sa ...

Flott pannebånd! Ser ut som det sitter godt.

 
Klokken 10/26/2012 , Blogger Tuppenshobbyblogg sa ...

Kanonfine disse pannebåndene.
Så flott med to fletter også.

God helg !
Klem,Kjersti

 
Klokken 10/27/2012 , Blogger liljasandra sa ...

Så fint det var :) Nydelig til vinteren!

Klem

 
Klokken 10/29/2012 , Blogger Liza sa ...

Flott bånd du har strikket:)
Klem
Liza

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start