Tovalabber!

10/10/2012

Tovalabber!

God kveld!
Nye tovelabber er klare og denne gangen i koksgrått!!!! 
Disse er så raske strikke, ferdig på noen timer. Etter strikkingen er ferdig er det bare å putte de i vaskemaskinen til toving og la de tørke. 
 
 Jeg har tidligere laget et par i lysegrått og et par i blågrønt. Jeg bruker de på lille G når vi skal ut å trille tur med hunden, eller når vi skal ting der jeg vet at han ikke skal gå.

 I helgen hadde jeg en vennine og hennes 8 mnd gamle baby på besøk, og hun falt pladask for disse labbene. 
Disse tovelabbene er derfor til hennes lille gutt! Håper hun blir fornøyd!

 På labbene jeg har strikket til lille G har jeg penslet på antiskli under, men er usikker på om jeg skal ta det på disse. Den lille hverken går eller krabber enda, så han har egentlig ikke behov for antiskli.....

Akuratt nå har jeg begynt på noe til meg selv; en vest i fri fantasi! Er straks ferdig med bakstykket og skal begynne på forstykkene. Det blir veldig spennede å se hvordan resultatet blir!

5 Kommentarer:

Klokken 10/10/2012 , Blogger Janniche sa ...

Disse tøflene er bare sååå fine! Har lyst til å lage slike til sønnen min...hvor er oppskriften fra?
Hilsen Janniche

 
Klokken 10/10/2012 , Blogger LaLa`s Loft sa ...

Så fin blogg du har, måtte legge den i bloggrullen min, å følge deg :) Masse fint her som jeg skal sette meg å se litt på i morgen, men nå er det natta :)

 
Klokken 10/10/2012 , Blogger Anna Therese sa ...

så fine :) ser så gode ut å ha på beina!
har faktisk aldri tovet noe før så eg tror eg må tove noen labber eg har liggende :)

 
Klokken 10/11/2012 , Blogger apehusetsmaaglimt sa ...

De tovalabbene var bare superskjønne!! Har du oppskrift du vil dele?

Vennlig hilsen Hilde
icewoman81@hotmail.com

 
Klokken 1/20/2013 , Blogger Sillan sa ...

Hei. Kjempefine labbet. Jeg lurer også på om du har en oppskrift å dele på disse? Cecilie

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start