Ariel lue og viktige ord!

11/19/2012

Ariel lue og viktige ord!

 God kveld!
I dag har jeg hatt lang dag med jobb først etterfulgt av forelesning med Ada Sofie fra StineSofies stiftelse.
En kveld med sterke beskrivelser, og sterke ord. Ord som får deg til å forstå hva som er viktig.
Som hun sier:
For barns beste må DU tørre å tenke det verste!!
Helt forferdelig å tenke på, men så sant!
Inntrykkene fra kvelden sitter godt i, og de er med på å øke min kompetanse innenfor barn som er utsatt for vold og overgrep.

Over til et annet tema, nemlig luen jeg startet på i går, og fullførte i dag.
Modellen heter Ariel og oppskriften fant jeg på garnstudio.no
 Jeg har strikket luen i Nepal fra Drops på pinne nr 5.5. Strikket den største størrelsen, da garnet og pinnene i oppskriften er tykkere. Det ble ganske bra, og det holdt med rett under to nøster garn.

 Herlig bølgemønster!

 I tillegg til at den er fin var den rask å strikke, så denne oppskriften blir det også noen julegaver ut av!

Nå skal jeg straks hoppe i seng for å hvile kropp og hodet før en ny dag står for tur!
Ha en god natt!

3 Kommentarer:

Klokken 11/19/2012 , Blogger Prinsesse Vilikke sa ...

Lekker!! Kloke ord!

Ønsker deg en fin dag!!

 
Klokken 11/20/2012 , Blogger trine andreassen sa ...

Kjempefin lue, nydelig farge :-)

 
Klokken 11/21/2012 , Blogger Wenche/chawo sa ...

Flott lue og for en herlig blogg du har.Gleder meg til å følge med videre .

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start