Baby blanket

11/22/2012

Baby blanket

 God kveld:-)
Nå sitter jeg i gokroken i sofaen og koser meg! Deilig. I morgen er det nok en gang helg, og denne helgen skal det ikke være sykdom i dette hjemmet!!! Det har jeg bestemt!

Her er vognteppet jeg driver å hekler innimellom andre prosjekter. Elsker disse fargene sammen. Lynglilla, beige og naturhvit!

 Jeg hekler dette med superwash garn fra Mor Aase, og tenker at teppet passer over en dunpose eller dyne i en barnevogn:-)

Nå som jeg har lært meg å strikke skal jeg innrømme at jeg gleder meg litt til jeg skal gå gravid igjen, og til å strikke små babyplagg:-) Ved min første graviditet hadde jeg ikke lært meg kunsten å strikke, og derfor ble det heller ikke så mye hjemmestrikket før gullet var noen måneder. Boken "Myk start" skal virkelig få gjennomgå neste gang!!! Bare så det er sagt: jeg er IKKE gravid, og kommer heller ikke til å bli det på en stund, men jeg begynner å venne meg litt til tanken på at det etterhvert kanskje kommer til å skje, og det føles godt:-)
Enn så lenge kan jeg strikke småplagg til andre nyfødte babyer:-)

6 Kommentarer:

Klokken 11/22/2012 , Blogger Bondekjerringa sa ...

Nydelig teppe med herlige farger! :)

 
Klokken 11/22/2012 , Blogger Janne sa ...

Så fint!

Nei, nå får det være nok sykdom:) Vi sees jo til lørdag, gleder meg:)

Klem:)

 
Klokken 11/22/2012 , Blogger Wenche/chawo sa ...

Å så nydelig vognteppet du lager.

 
Klokken 11/22/2012 , Blogger Jatte sa ...

Nydelige farger!:) du er så flink altså.. gleder meg også til og en gang i fremtiden kunne strikke små babyklær :D går jo så fort også med slike bittesmå plagg :D

Ha en finfin Fredag -
Klem Klem

 
Klokken 11/23/2012 , Blogger DoktorIngrid sa ...

Kjempenydelige farger, helt enig! Ha en fin og sykdomsfri helg; satser på det her også:-)

 
Klokken 11/23/2012 , Blogger Liza sa ...

Litt info om treffet
http://lizasverden.blogspot.no/2012/11/julebloggteffets-program.html
Klem
Liza

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start