Bloggtreff og julegavestrikk

11/26/2012

Bloggtreff og julegavestrikk

 En ny uke er igang og jeg starter den med å være hjemme med sykt barn! Det vil si jeg har vært en tur på jobb for å holde et møte, før jeg dro hjem for å bytte med mannen. Men nå ser det ut til at både jeg og mannen kan dra på jobb resten av uken, og at lille G kan ta turen i barnehagen igjen.

 På kjøkkenbordet ligger det en bunke med interiørblader. Masse herlig inspirasjon til jul og hverdags.
Bladene var jeg så heldig å få på julebloggtreffet jeg var på i helgen! For et herlig arrangemang med så mange flotte bloggere. Det var god stemning, god mat og drikke og masse goodiebags og premier! Det er helt utrolig hva arrangørene har fått til! Tusen takk til Lizas matverden, JannePannes, og Le Voyage Creatif for alt dere har ordnet istand for oss bloggere her på Østlandet!

 Masse herlig inspirasjon!
Mer fra bloggtreffet kommer etterhvert!


Litt mer julegavestrikk begynner å bli ferdig. Enda en Ariel lue er ferdig. Denne gangen i lys rosa. Jeg valgte å hekle en picot kant nederst på luen, og ble veldig fornøyd med den! Luen ble enda søtere:-)


 Jeg har planlagt to slike luer til, men etter å strikket 3 stykker på rappen vil jeg gjøre noe annet.
Jeg har begynt på en liten stjernevest som skal være julegave til en skjønn liten gutt!


Påbegynt stjernevest strikkes i Extra Merino fine fra Drops. En herlig kvalitet!

Håper du får en fin dag!

1 Kommentarer:

Klokken 11/29/2012 , Blogger Stinemorღ sa ...

Så koselig med bloggtreff!
Flott lue - blir en lekker gave.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start