En artig skrue

11/11/2012

En artig skrue

 God morgen!
I dag fikk jeg ekstra lang sovemorgen da lille G sov til litt over 8:00.... Det er virkelig ikke hver dag, og det passet perfekt i dag, for jeg var i seng veldig veldig sent i går;-) Eller i dag tidlig.....
Jeg fikk prøvd nok en artig skrue hettelue på lille G i dag. Denne var ferdig tidlig i forrige uke, men jeg har ikke fått vist den frem før nå.

 
Nok en gang har jeg brukt garn jeg har liggende, denne gangen babyull fra Nille.
Jeg hadde egentlig bestemt meg for å strikke neste lue i Merino Extra fine fra Drops, men når man ikke klarer å vente, og vet at man har egnet garn liggende: Ja da er det bare å sette igang!


Farsdagen er her og lille G har overlevert gaven til pappan sin.
Han hadde virkelig slått på stortromma og kjøpt 2 billetter til konsert med Kurt Nilsen. I tillegg hadde han ordnet med barnevakt så jeg kunne få være med. Det er gutten sin det;-) Gleder meg til date!!!!

I dag skal vi til svigers på middag, jeg skal jobbe litt, og gjøre klart alt til jobb og barnehage i morgen!
Håper du får en fin dag!

4 Kommentarer:

Klokken 11/11/2012 , Blogger trine andreassen sa ...

Super lue!
Og må være deilig og ha et barn som kan fikse så mange viktige og nyttige ting :-)

 
Klokken 11/11/2012 , Blogger Silje sin blogg sa ...

Så fin lue! Den sitter jo så godt på et lite hode. Skal strikke noen slike selv. Selv er jeg heeelt hekta på Drops Merino Extra Fine! Det er verdens beste garnkvalitet

 
Klokken 11/11/2012 , Blogger Blåbærlina sa ...

Kjempesøt!!!
Ser deilig ut, tett og god rundt ansiktet...
Fine farger og striper!
Nina :o)

 
Klokken 11/14/2012 , Blogger Annette Knutsen sa ...

Kos dere med Kurt Nilsen! Fin gave av en omtenksom liten kar. Artig lue!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start