En enkel favoritt!

11/08/2012

En enkel favoritt!

 Det enkle er ofte det beste!
I mange tilfeller stemmer dette, og det gjelder også dette pannebåndet.

 Her har jeg kun strikket enkel rillestrikk hele veien og sydd sammen endene tilslutt.
Det som piffer opp hele pannebåndet og gjør det til min favoritt er jeans stjernen. Jeg har visst dilla på disse:-)

 Pannebåndet er strikket i dobbel Mitu som jeg fant på salg i sommer. Fargen er veldig meg! Elsker beige, og duse farger!

 Her hjemme er det fortsatt sykdom, og jeg blir nok borte fra jobb i morgen også. Det passer så dårlig akuratt nå, men sånn er det.
Utrolig kjedelig å bare være innenfor husets fire vegger, men det må til for å bli frisk!

Ønsker deg en fin torsdag!

4 Kommentarer:

Klokken 11/08/2012 , Blogger Snuppesnella sa ...

Kjempefint pannebånd !!!
Skikkelig tøft med stjernen og knappen !
God bedring.

 
Klokken 11/08/2012 , Blogger trine andreassen sa ...

Pannebåndet blir bare så utrolig kult med dongeri stjerne ;-)
Skal ikke se bort ifra at jeg må prøve det!

Fremdeles god bedring

 
Klokken 11/08/2012 , Blogger Stinemorღ sa ...

Enkelt og lekkert!
Det blir så stilig med stjerne på :) - det må jeg gjøre en gang..
Mitu er et herlig garn! Jeg liker :)))

klem

 
Klokken 11/08/2012 , Blogger Silje sin blogg sa ...

Tenk at noe så enkelt kan være så flott! skikkelig dekorativt med den stjernen!!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start