Flettevest med frynser

11/05/2012

Flettevest med frynser





Hello fra sykehjemmet:-)
Nok en gang har jeg blitt syk. Det slo ut for fullt i går med tett nese, hosting og hodeverk!!! Formen er fortsatt ikke på topp, men håper på å være tilbake på jobb i morgen!

I helgen fikk jeg gjort ferdig vesten jeg startet på. Et lite prøveprosjekt etter at jeg ble inspirert da jeg var på kafe i forrige uke. Da så jeg en vest med frynser og fletter, og jeg fant ut at jeg måtte prøve meg på min egen.





Resultatet ble så som så..... Halvveis fornøyd!
Jeg har strikket den med utgangspunkt i de to andre vestene jeg har laget, men med en flette på baksiden.
På forsiden har jeg forsøkt å pynte med et peace merke og skriften "hope"!




Jeg prøver meg ut i forhold til garntyper og denne gangen har jeg brukt Cortina fra Gjestdal i mørk grå.
Skriften og peace merket er heklet av bomullsgarn.




En flette bak på vesten:-)

Til tross for sykdom i går, tok jeg et par paracet og gjennomførte selskapet med familien.
En hyggelig ettermiddag med kaker, prat og lek. Og selvfølgelig gaver. En av gavene var "Marius strikkebok" som jeg hadde ønsket meg! Hurra!!! Nå blir det noen Mariuser etterhvert!

Ha en fin dag. Selv kryper jeg under dyna!

5 Kommentarer:

Klokken 11/05/2012 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

SÅ kjipt at dere er syke igjen! Så hyggelig med selskap og grattis på forskudd! Det er vel egentlig i morgen vel? ;) God bedring!!

 
Klokken 11/05/2012 , Blogger trine andreassen sa ...

Skikkelig kul vest :-)
God bedring !

 
Klokken 11/05/2012 , Blogger Stinemorღ sa ...

Tøff vest!

Så flott at du fikk den boka - den er super! Jeg har blitt veldig glad i den, og den har inspirert meg :) - nå har jeg planer om mer mariusstrikk!

God bedring,
klem

 
Klokken 11/06/2012 , Blogger Silje sin blogg sa ...

Så tøff vest! jeg er imponert over hvor mye du rekker jeg altså! og din kreativitet!!! Tøff ble den!
God bedring!

 
Klokken 11/06/2012 , Blogger Janne sa ...

Synes den ble fin, jeg!:))

God bedring, Gøril- kjedelig å være syk...!
Klem:)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start