God helg!

11/23/2012

God helg!

 Da er helgen igang, og nok en gang er den litt sykdomspreget. Stakkar lille G fikk omgangssyke sent i går kveld og har vært hjemme fra bhg sammen med pappan sin i dag. Han virker å være på bedringens vei, og det kjennes godt!

En lue og en pulsvarmer er ferdig. Hadde desverre ikke nok garn til at jeg kunne gjøre ferdig en pulsvarmer til, men det får jeg ordne i morgen!
 
 Dette settet er tenkt som en julegave. Vet ikke helt til hvem enda, men det finner jeg nok ut av! Grønn er ikke en farge man gir til hvem som helst;-)

 Pulsvarmerne er av enkleste sort og de første jeg har strikket noen gang.
Jeg la opp 30 masker og strikket perlestrikk i 17 cm før jeg felte av og sydde sammen i siden. Så heklet jeg en rad med halvstaver og en rad med viftkant på endene! Vips, så har man gode ullvarmere rundt hendene!

 Luen er Ariel fra Drops(som vist tidligere i bloggen), strikket med Nepal på pinne nr 5.5.

Jeg valgte å hekle en viftekant nederst på luen. Er veldig glad i det søte:-)

Ha en fin helg!

3 Kommentarer:

Klokken 11/24/2012 , Blogger DoktorIngrid sa ...

Nydelig farge, noen blir nok veldig glad for dette :-)

 
Klokken 11/25/2012 , Blogger Ymmeli sa ...

Så utrolig mye fint du lager. Så gøy å kikke gjennom bloggen din. Takk for selskapet i går! Klem fra Ellen.

 
Klokken 11/25/2012 , Blogger Rosehagen sa ...

Nydelig lue og en fin pulsvarmer;)
Noen ganger er det så ergelig når det er forlite garn!
Håper hele familien er friske og klare for siste uke av november;))

God uke;)
Klem fra Ann-M.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start