Helg med glitter og glam!

11/09/2012

Helg med glitter og glam!


 Da er det fredag og helg!
Jeg følger tradisjonen og har startet på en ny vest:-)
Denne gangen er det glitter og glam som gjelder.

 Herlig blandingsgarn med paljetter og mohair, samt tykt ullgarn blir sammen en herlig miks!

 Da jeg har vært borte fra jobben hele uka, sitter jeg igjen med en liten stressfølelse denne helgen. Ved å miste en uke, henger man også etter med en ukes arbeid! Det passer dårlig, så forhåpentligvis blir formen piggere straks og jeg får jobbet litt i helgen!

 Garnet på denne vesten er Mor Aase ull/akryl og Paljett fra svarta fåret.
1 tråd ull/akryl og 2 tråder paljett.... 
Paljettene gjør virkelig en forskjell....

Nå fortsetter hvile her i huset!

God helg!

4 Kommentarer:

Klokken 11/09/2012 , Blogger Silje sin blogg sa ...

Det var en fin garnmiks! har oppskrift og garn liggende klart til en lignende vest! det får bli etter jul.! Ha en god helg. lad opp til ny arbeidsuke;)

 
Klokken 11/09/2012 , Blogger Har en drøm... sa ...

Så koselig med slike strikkeprosjekter!!
Og det blir jo så fint:)
Kunne virkelig tenkt meg og strikket meg et pledd altså, i deilig tykt garn...
Hvet du hvor mange garnnøster som går med til et pledd, sånn ca, med ganske tykk tråd?

Nydelig med paljettene ♥
Ha en kos fredag:)

 
Klokken 11/09/2012 , Blogger Jatte sa ...

SÅ lekkert!!
skal igang med strikkeprosjekt i helgen jeg å,
garn skal handles imorgen:)

Ha en fin helg,
klem Jatte:)

 
Klokken 11/10/2012 , Blogger Huset på Grønnmyra sa ...

Dette garnet var virkelig lekkert.
Ønsker deg god bedring og slapp godt av i helgen.
Helgeklem fra jeanette

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start