Nytt på kjøkkenet

11/10/2012

Nytt på kjøkkenet

 God kveld!
I dag kan jeg endelig vise frem noe nytt på interiørfronten. Juhuuu!
Da jeg stod å ordnet meg i dag oppdaget jeg til min store fortvilelse at rettetangen min hadde tatt kvelden. Jeg er virkelig avhengig av den! Så da var det bare å ta turen innom Lefdal  på jakt etter ny rettetang(godt jeg akuratt har hatt bursdag). På veien til Lefdal tok jeg turen innom Skeidar for å se om jeg kunne finne en ny lampe til stua. Det var virkelig et must, for her er det alt for lite lys!!! Jeg fant lampe og er veldig fornøyd med kjøpet.
Videre satte jeg kursen mot Lefdal. På samme område som Lefdal ligger, finnes også Jysk. Det var da jeg kom på at jeg for en stund siden hadde sett en veggklokke der som jeg hadde lyst på.
I dag fikk den bli med hjem. 129,- kroner kostet herligheten!

 Til bursdagen min fikk jeg også vakre blomster og denne rosebuketten er fra mannen og lille G. 
Vel inne på Lefdal fant jeg ikke det jeg ville ha, men endte alikevel opp med photopapir og nytt blekk til printeren. Da fikk jeg også printet ut farsdagsgaven til mannen i morgen. Hva det er får du vite i morgen:-)


Før jeg kom frem til disse butikkene sviktet vindusviskerene på bil nr 2(som jeg kjørte denne dagen). Bil nr 2 er pendler bilen til mannen, og ikke av nyeste slaget. At vindusviskerne sviktet på en dag med faretruende mørke skyer og værmeldinger som sa at det skulle regne var ikke bra!
Livredd for at jeg ikke skulle komme meg hjem, bestemte jeg meg for å droppe å handle mat, og heller gjøre det senere når mannen var kommet hjem med bilen vår!
Når mannen kom hjem og fikk sett på bil nr 2 viste det seg at viskerne var knekt nede i festet(eller et eller annet), så nå har vi en bil med viskere og en uten. Og det er jo fint når begge er avhengige av bil til jobb, og det er en årstid som byr på mye regn og kanskje til og med snø!!! 
Enda godt at bil nr 2 snart skal byttes ut!

Formen er stigende, men både jeg og lille G hoster fælt. I natt har vi hatt hostekonsert. Mannen sov med ørepropper, mens vi andre ikke sov stort i det hele tatt! Håper på en bedre natt i natt!
Men før jeg skal innta sengen for natten, skal jeg logge meg inn på Netflix og se film: "P.S I love you". En skikkelig jentefilm kan jeg tenke meg:-)
Ha en fin kveld!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start