Små forandringer = Endelig fornøyd!!!

11/07/2012

Små forandringer = Endelig fornøyd!!!

 Det er ikke så mye som skal til for å bli fornøyd. 
Jeg var virkelig ikke fornøyd med hvordan denne vesten ble, så jeg bestemte meg for å endre den litt.
Jeg har fjernet frynsene og heklet en kant i stedet. Og jeg ble veldig fornøyd med resultatet!





 Jeg valgte også å fjerne peace merket jeg hadde sydd på, da det kom for langt ut på siden av vesten når jeg hadde den på meg.

 






Kanten er laget slik:
1. En rad med fastmasker rundt hele nedre kanten.
2. En rad med halvstaver rundt hele nedre kanten.
3. To rader med halvstaver rundt hele kanten i rosa, og sølvfarget bomullsgarn
4. En runde med picot til slutt.




Og slik ble det bak på vesten.
Dette er mye mer min stil:-)






Jeg ligger fortsatt syk hjemme...
Feber, hoster og snørrer noe voldsomt....
I går hadde jeg bursdag, men den kokte bort i feber. Bedre lykke neste år:-)



Ha en fin ettermiddag!

5 Kommentarer:

Klokken 11/07/2012 , Blogger liljasandra sa ...

Så fin den ble! Du er så flink :)

Ønsker deg god bedring

 
Klokken 11/07/2012 , Blogger Silje sin blogg sa ...

Gratulerer med gårsdagen;) vesten ble mer romantisk nå enn med frynsene, men begge utgavene av den var fine.
God bedring!

 
Klokken 11/07/2012 , Blogger trine andreassen sa ...

Gratulerer med dagen som var, synd den kokte bort i feber.
Jeg likte denne vesten bedre uten frynser, så jeg skjønner du er fornøyd :-)
(jeg likte den andre også, altså)

 
Klokken 11/07/2012 , Blogger DoktorIngrid sa ...

Et godt valg! Jeg syns den ble finere etter endringene du gjorde :-)
God bedring...

 
Klokken 11/07/2012 , Blogger Jatte sa ...

Me like! Den ble kjempefin slik som dette :D

Ha en fin natt,
Klem Jatte:)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start