Vest med glitter

11/18/2012

Vest med glitter

 Nok en helg er over, og denne helgen kom omgangssyken på besøk i dette huset!
Fredag kveld hadde både jeg og mannen vondt i magen på kvelden, men fant andre grunner til det. Lørdag våknet den ene med mageknip og den andre med kvalme. Og dagen ble bare værre og værre. Stakkars lille G, som vi ikke fikk barnevakt til, hadde en utrolig kjedelig innelørdag med 2 syke foreldre. Veldig tålmodig var han denne dagen!
I dag fikk vi barnevakt så vi fikk samlet kreftene etter gårsdagen og nattens omganger!

 Vesten på bildet ble ferdig forrige helg.
Den ble mislykket!
Den veier ett tonn og er også litt for stor... Men jeg skal få brukt den;-)

Effekten paljettene i det ene garnet gir er veldig kult, så det skal jeg absolutt prøve igjen!

Nå skal jeg lade opp de siste batteriene før jeg skal på jobb i morgen!

4 Kommentarer:

Klokken 11/18/2012 , Blogger LisaM sa ...

Huff og huff!!! Stakkars dere alle sammen sier nå jeg! For en helg!!
Godt dere er bedre nå.

Vesten ser fin ut den! Håper du får brukt den!

Ønsker deg en fin uke!

 
Klokken 11/18/2012 , Blogger trine andreassen sa ...

Synd vesten ble for stor og tung, men den ser lekker ut.

Riktig god bedring til alle sammen :-)

 
Klokken 11/18/2012 , Blogger Hildegunn sa ...

Vesten så jo veldig god ut! Håper du får brukt den.
Bra dere har kommet dere gjennom den verste omgangen.
Ønsker deg en fin uke!

 
Klokken 11/18/2012 , Blogger Jatte sa ...

Sååå lekker!! du er så utrolig flink!

Her er det votter på pinnene, og sokker skal strikkes, kan ikke strikke hæl så blir spennende å se om jeg får det til;) Koselig med julegavestrikk!

God bedring til dere, denne omgangen som går nå er vist ikke mye snill har jeg hørt!!!

Ha en fin ny uke -
Klemmer fra Jatte:)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start