12/10/2012

 Mandagen er straks over, og min fridag er ved veis ende! Jeg har hatt hele dagen for meg selv, men ikke uten gjøremål. Huset skulle vaskes og julegaver skulle handles inn. Jeg har handlet en del julegaver og vasket stue og kjøkken. Litt fikk jeg ihvertfall gjort:-)

Jeg ble nettopp ferdig med den nye lua mi, og er veldig fornøyd. Det eneste som burde vært gjort annerledes er maskeantallet. Jeg er ikke så god på å regne ut osv, så det blir ofte litt for stort. Enn så lenge sitter denne bra på hodet, men det gjenstår å se hvor mye den vier seg ut:-/

 Luen er strikket i et garn som heter "Adore" alpakka. Jeg fant det en kveld jeg var å hadlet på Obs og kunne ikke la være å prøve det. Jeg brukte dobbel tråd og det gikk med litt under 2 nøster.

 Knappen på lua er gammel, og var en ekstraknapp til en bukse jeg hadde. Den gjorde det lille ekstra på lua!


I dag har kjøkkenet fått julegardiner, hyller har blitt omorganisert og vasket, og det føles godt!!!
I morgen er det jobb igjen, så nå venter senga og noen timers søvn. Krysser fingrene for at det blir søvn gjennom hele natten, for i rommet rett over vårt sover en hostende liten gutt!

Sov godt:-)

2 Kommentarer:

Klokken 12/10/2012 , Blogger Stine sa ...

Kjempe fin lue :) Kledde deg.

 
Klokken 12/11/2012 , Blogger LisaM sa ...

Nydelig lue!!!
Du inspirerer meg stadig!;) og bare julemaset blir ferdig og jeg får bedre tid, skal alle idèene settes ut i live. Takk for en flott blogg og mengder med inspirasjon!!!☺

Fortsatt fin adventstid ønskes deg☺

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start