Fargeskrik!

12/30/2012

Fargeskrik!

 Jeg har fått påfyll av farger de siste dagene med strikking av dette teppet! 
Det er alltid like gøy å strikke med forskjellige farger, for da går det så fort!

 Jeg startet på dette teppet i duse farger og planen var å holde det der, men så fant jeg ut at jeg ville ha FARGER!!!! Og farger ble det:-)

Oppskriften på teppet er Pickles sitt "På veg helseteppe". Morsomt og raskt og strikke.
Jeg har strikket det med babyull, enkel tråd. Teppet ble lett og mykt!

Lilla, lyse grått, lyse rosa, kremhvit, grønn, koksgrå, lyseblå, hvit, rosa, lysegrå, gul, kremhvit, lysegrønn, koksgrå og lys lilla:-)

Nå skal jeg starte å strikke på en kjøkkenklut:-) En forsinket julegave;-)

2 Kommentarer:

Klokken 12/30/2012 , Blogger LisaM sa ...

Farger er herlig!!! Her var det mange innlegg som jeg ikke har fått med meg i en travel førjulstid... Shortsen til lille G var jo bare sååå tøff!!!

Ønsker deg et riktig godt nyttår!! Gleder meg til å følge deg i 2013 også!☺

 
Klokken 12/31/2012 , Blogger trine andreassen sa ...

Så fint det ble med litt spreke farger :-)
Ønsker det et riktig godt nytt år !!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start