Julegaver

12/20/2012

Julegaver

 I morgen er det siste arbeidsdag før det er julefri. Jeg rakk å bli ferdig med julegavene jeg har strikket til en kollega, og disse skal nå få papir på seg.

 En enkel hals strikket i ull/acryl, pyntet med knapp. Det er en stund siden hun så at jeg hadde min hals på og sa at hun ønsket seg en lik. Jeg er ikke vond å be, så under hennes juletre ligger denne:-)

 Det flettestrikkede pannebåndet jeg har laget, har hun også ønsket seg. Dette er strikket i dobbel Nepal for å få ekstra god varme rundt ørene på kalde dager:-)

Mohair sjalet ble fort ferdig og ble veldig deilig! Neste gang prøver jeg meg med enkel tråd på de samme pinnene!

I dag måtte jeg ta med meg lille G og reise tidlig hjem fra jobb, da feberen herjet i kroppen hans. Stakkar lille gutten min. Men feber til tross, energinivået kan ingen si noe på. Det ble både lek og fantestreker når vi kom hjem:-) Nå sover han søtt i senga si, og i morgen skal pappan være hjemme, mens mor gjør siste innsats på jobb!

Ønsker deg en fin kveld videre!

7 Kommentarer:

Klokken 12/21/2012 , Blogger Annette Knutsen sa ...

Så mye flott å se! Hvor mange masker har du lagt opp på halsen med knapp? Jeg har også strikket en slik hals og det blir helt klart flere. Jeg legger opp 40m, men da blir halsen veldig grov i strikken. Din var finere!

 
Klokken 12/21/2012 , Blogger DoktorIngrid sa ...

Nydelige gaver! Noen er veldig heldig, altså... :-)

 
Klokken 12/21/2012 , Blogger Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa ...

Takk for koselige tilbakemeldinger:-) På denne halsen la jeg opp 30 maasker.

 
Klokken 12/21/2012 , Blogger Tuppenshobbyblogg sa ...

Så flotte gaver du har laget.
Alt er bare sååå fint.
Har strikket den halsen nå jeg også og skal hekle kant rundt. men hekler du den før eller etter montering ?
Er takknemlig for svar,begynner på en ny i mellomtiden.
Håper lille G blir frisk til jul :)

Klem,Kjersti

 
Klokken 12/21/2012 , Blogger Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa ...

Takk:-) Jeg hekler kanten etter montering.... Takk for bedringsønsker!!

 
Klokken 12/22/2012 , Blogger GNIST by Gitte Bettina Lauridsen sa ...

Så fine gaver! Garantert success!! Håper feberen gir seg snart. God jul!

 
Klokken 12/22/2012 , Blogger Stine sa ...

Kjempe flotte julegaver :) God jul :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start