No. 1

12/22/2012

No. 1

 God kveld på bittelille julaften!
Nå har vi nettopp spist en deilig middag med pesto og kylling. Det er virkelig forskjell på dyr og billig pesto, og den vi spiste i dag, var av den dyre sorten og smakte helt herlig!!!

I går kveld ble jeg ferdig med denne vesten, og den var utrolig rask å strikke. Striper gir meg et ekstra piff når jeg strikker.... 
Mannen lurte på om det stod "Nei" bak på ryggen. Nei det gjør det ikke, men jeg er enig i at det kan se slik ut.... Men det skal altså stå: No 1.

 Jeg ble kjempefornøyd med denne. Morsomt med striper og forskjellige farger....
Jeg har strikket med Andes fra Drops, et deilig garn av ull og alpaca.


 Nok et søtt plagg har herved inntatt garderoben min og jeg gleder meg til å bruke vesten. Tror den skal på allerede i morgen:-)

 Rundt kanten har jeg heklet en kant med fastmasker og picot....

 Til tross for at jeg liker den søte stilen godt, er jeg også veldig glad i litt røffere stil, og i dag har jeg handlet inn antrekk for julaften og gikk for en blanding av søtt og røft:
Hvit kort silkebluse med glidelås i gull på ryggen, miniskjørt i skinnimitasjon og stort gullperlesmykke! Endelig er det gøy å ha litt kroppsnære plagg igjen. Babykiloene er straks borte, bare 3 igjen, og da begynner det å bli gøy å pynte seg igjen. Med tanke på at jeg la på meg over 30 kilo under graviditeten, syntes jeg ikke det er ille at det er 3 kg ekstra på kroppen nå, selv om jeg SKAL ha de siste av også!

Nå fortsetter lørdagskvelden med vin, film og selvfølgelig strikketøy her i huset:-)

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start