Skal - Skal ikke???

12/01/2012

Skal - Skal ikke???

God kveld!
Nå er det lenge siden jeg postet noe på bloggen sist! Tiden flyr virkelig fra meg om dagen, og jeg fikk nesten litt sjokk da jeg skjønte at det var 1.desember i dag og at jeg måtte ta frem adventstakene. Jeg har liksom tenkt at vi fortsatt er i oktober. Hvor ble november av???

Vel uansett hva jeg tror, så er faktum det at desember er her, og jeg er ferdig med en vest som skal gis bort i julegave. En skjønn liten gutt på 10 måneder skal få seg stjernevest til jul, men jeg er ikke sikker på om jeg skal ha jeansstjernen min på denne.... Hmmmmm...
Jeg er superfornøyd med denne stjernevesten jeg strikket til lille G, men syntes denne var fin også uten! Hva syntes du?

 Vesten er strikket i Merino Extra fine på pinne nr 5. Knappene kjøpte jeg i en garnbutikk i Uddevalla i Sverige i sommer...

 Den lille gutten skal få en naturhvit ullbody(som skal kjøpes, IKKE strikkes) som han kan ha inni vesten. Varmt og godt på kalde vinterdager.
I tillegg får han tovede tøfler og en artig skruehettelue(som jeg strikker nå).
Det er så hyggelig å kunne gi bort hjemmelagde gaver:-)


 Helt til slutt må jeg vise frem hjerter jeg kjøpte på julemesse på Torderød gård i dag:
 Hjertene er det Janne bak bloggen JannePannes som har laget, og jeg har også funnet frem hjertene jeg kjøpte av henne i fjor:-)
Janne har stand på messa og vil være der i morgen også. Jeg anbefaler virkelig turen for hun selger utrolig mye fint!

Ha en fin kveld videre:-)

3 Kommentarer:

Klokken 12/01/2012 , Blogger trine andreassen sa ...

For meg er stjernene dine prikken over i-en. Og litt varemerke :-) så jeg synes den skal med..

 
Klokken 12/02/2012 , Blogger Annette Knutsen sa ...

Liker også stjernene dine, så jeg stemmer for!

 
Klokken 12/02/2012 , Blogger Hildegunn sa ...

Helt enig med de to andre her; stjernene dine er så flotte at det er koselig at de er med!
Herlig vest, og for en gave du skal gi bort! Det ligger mange timers omtanke og kjærlighet bak den gaven!

Ønsker deg en fin søndag!!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start