Stjerne

12/02/2012

Stjerne

 Da blir det jeansstjerne på vesten:-)
Takk for tilbakemeldinger.

 Her er julegavene til lille S nesten klare. Jeg har funnet frem stoff til stjerna jeg skal ha på vesten, labbene har vært klare lenge, mens lua ble ferdig i dag:-)

Min favorittlue måtte med i gavepakningen. Denne Artig skrue hettelua fra Pickles er gull verdt! Varm og god fra godt over skuldrene og over toppen av hodet:-)
Jeg har strikket den i dobbel babyull, i grånyanser.

Nå håper jeg mottaker blir fornøyd. Men jeg kjenner at jeg ikke er helt ferdig enda. Kunne tenkt meg å strikket et par tovelabber til(tror kanskje disse blir litt små), og en vest i andre farger. Men vi får se hva jeg rekker.

Ønsker deg en god søndag!

2 Kommentarer:

Klokken 12/02/2012 , Blogger Stinemorღ sa ...

Lekker gave!!
Nydelige farger. Slike stjerner minner meg om deg :) - det blir så tøff og stilig med de på!

 
Klokken 12/06/2012 , Blogger Stine sa ...

Kjempe herlig sett, la meg til som følger, mye fint å se på bloggen din :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start