Strikket jule - shorts

12/25/2012

Strikket jule - shorts

Romjulsdagene er i gang, og vår romjul har planer hver eneste dag frem mot helgen! 
Håper du nyter deilige dager denne julen!

Jeg kom på at jeg måtte vise frem juleantrekket til lille G.
Litt flaut at jeg først husket på at han faktisk skulle pynte seg på julaften først på bittelille julaften. Men når det er sagt, så ble antrekket ferdig til julaften;-)
Jeg har lenge hatt lyst til å strikke en shorts til Gabriel, og nå var det en ypperlig unskydning for å sette igang!
På  1 dag var shortsen ferdig;-)
Jeg fulgte oppskriften på en vanlig ullbukse, samt litt av pickles sin oppskrift på ullshorts. Jeg strikket noen cm ned på bena før jeg gikk over på vrangbort og felte av!

Jeg var godt i gang med å strikke seler til shortsen også, men skjønte at jeg ikke rakk det. Da jeg var ute å kjøpte hvite strømpebukser til lille G, var jeg så heldig å finne disse herlige bukseselene på H&M. Og de passet perfekt! Akuratt den stilen jeg var ute etter, også var det grå striper i tillegg!!!

Med bestefarskjorte(som jeg kjøpte på salg i våres), og hvite strømpebukser ble det veldig fint!
Lille G syntes det er gøy å sykle, og det var så gøy at mamman fikk pakke opp de fleste av pakkene hans:-)




Jeg ønsker dere en riktig god jul videre!

7 Kommentarer:

Klokken 12/25/2012 , Blogger Stine sa ...

Så fin han ble :) Kjempe lurt me shorts

 
Klokken 12/26/2012 , Blogger Guro sa ...

Oj, så fint!! Liker så godt å bruke shorts på min yngste gutt men har faktisk ikke tenkt på å strikke selv. Må jo være det deiligste pynteantrekket for en liten pjokk som ikke strammer noen plass. Takk for inspirasjon:-) Hvilket garn har du brukt forresten?

 
Klokken 12/26/2012 , Blogger trine andreassen sa ...

Det ble et superstilig antrekk :-)

 
Klokken 12/26/2012 , Blogger Hildegunn sa ...

Så flott shorts du har laget! Kjempestilig med bukseselene på, en liten tøffing!!
Ønsker deg ei riktig god jul videre!

 
Klokken 12/28/2012 , Blogger Lillekatt sa ...

Så fantastisk fin!!!! Digger'n!

 
Klokken 12/29/2012 , Blogger Sillan sa ...

Så fin!

 
Klokken 12/29/2012 , Blogger PrinsessaPåErta sa ...

Denne ble jo råfin! Veldig søt gutt du har :D

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start