Baby wishes....

1/08/2013

Baby wishes....

 Baby wishes ja..... I går satt jeg å tittet på babybilder av lille G, og jeg må inrømme at jeg blir babysyk. Jeg har velgid lyst til å få oppleve den herlige barseltiden med et lite nurk igjen!
Samtidig er det en ekstremt aktiv 1 1/2 åring i dette huset og jeg kjenner at jeg ikke orker tanken på å gå gravid nå, eller å ta vare på en baby om 9 måneder. Nei det får nok vente, men ønsket om en baby i fremtiden er der!

 Til tross for strikkeplanleggingen min, klarte det å snike seg inn et lite miniprosjekt:-)
Denne bleiebuksen fra Nøstebarn har jeg hatt lyst til å strikke lenge, og endelig er den klar!
Den er strikket i Adore alpaca garn i en nydelig farge. En blanding av lys lilla og lys rosa. Det er ikke lett å se fargen på bildene, men jeg kan love at den er aldeles nydelig!!!!

 Tenk denne lille saken sammen med en body en sval sommerdag?!???
Helt herlig! Den er så myk og god!


 Nå som denne er ferdig er det tilbake til strikkeplanleggingen min, og det å holde seg til de store påbegynte prosjektene. Skappeljakken har vokst noen cm, og det samme har selebuksen til lille G!

Ønsker deg en riktig god kveld!

3 Kommentarer:

Klokken 1/08/2013 , Blogger Jatte sa ...

Så søt! Du er virkelig effektiv med pinnene.. Justin Bieber pannebånd her inatt, første gang jeg strikker bokstaver - spennende ;)

Ha en fin Onsdag,
Klem klem

 
Klokken 1/08/2013 , Blogger Fruen sa ...

Denne har jeg på pinnene også:)
Dvs, har bare monteringen og knytebånd igjen. Som vanlig, hehe..
Blitt tre nøstebarnvester også, etter årskavalkadeinsp hos deg:)
Vi venter forresten nr 2 onsdag om en uke, mens snuppa ble 2år i okt. Så det blir nok straks travlere her i huset, men det blir bare kos:)
Ha en fin dag!
Klemklem, Fruen i Nord

 
Klokken 1/09/2013 , Blogger Silje sin blogg sa ...

SÅ søt den var da! Sikkert fin under fotografering den!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start