Det nærmer seg....

1/20/2013

Det nærmer seg....

...slutten på skappeljakka! Hipp hurra!
Nå mangler det en arm, en lomme og en krage/hals! Jeg gleder meg til den er ferdig. Den er så utrolig kjedelig å strikke!!!!
Men når denne er ferdig har jeg flere strikkeprosjekter, og ønsker.
Nummer en er en nøstebarndress som skal gis i 1 års gave om 3 uker. Det burde gå bra. Til den har jeg kjøpt Karisma garn fra Drops i de nydeligste farger!
Mariusdress til lille G, en selebukse til lille G, heklede og strikkede vogntepper, og mange andre ting!!!
Jeg gleder meg!

Formen i dag er ikke så mye å skryte av. Jeg har klødd i halsen noen dager, hatt vondt i hodet ol. I dag er hodepinen dundrene og halsen er værre. Jeg har sovet MYE i dag. I tillegg tror jeg at lille G har fått vannkopper. Har gått å ventet på dette siden jul, siden vi har vært mye sammen med familiemedlemmer som har hatt det, men i går kveld snakket jeg og mannen om at det ser ut til at han slipper. I dag har det kommet mange røde prikker rundt på kroppen. Det må jo være vannkopper????
Til tross for sykdom i dag, har vi hatt en fin helg. Fredag hadde vi barnevakt og jeg og mannen var på Kurt Nilsen konsert. Helt fantastisk opplevese. For en fyr og for en STEMME!!!! 
Lørdagen var det familietid og vi hadde besøk av tantebarna! Herlig.

Helt til slutt må jeg takke for alle de fine kommentarene jeg fikk på forrige innlegg. Noen tips og råd fikk jeg også! Tror jeg skal prøve med grønnsåpe når jeg tover istedetfor Milo og kanskje et annet garn!

Ha en fin søndag!

3 Kommentarer:

Klokken 1/20/2013 , Blogger trine andreassen sa ...

Kjedelig strikking, men resultatet ser lekkert ut :-)
God bedring til alle syke!

 
Klokken 1/20/2013 , Blogger Bratte bakker sa ...

Hei.
Her inne var det jammen mye fint!
Skappelstrikk er nydelig!
Kjedelig med dårlig form, da. Vannkopper er vel heller ingen fest.... men greit å være ferdig med ;)
Ha en fin uke.
Kelm

 
Klokken 1/20/2013 , Blogger Peistrollet sa ...

Jeg mangler et fortstykke, så er jeg ferdig.
Vi har nesten samme farge kombo, bare min er grå;0)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start