Heklet teppe

1/22/2013

Heklet teppe

Innimellom skappeljakke og Nøstebarndress har jeg klart å ferdigstille dette vognteppet. Jeg startet for lenge siden med å hekle rutene, og i kveld er det endelig ferdig!
 
 Teppet er heklet i Mor Aase superwash, så det egner seg best som et teppe over dunposen eller dyna.

 Jeg elsker fargekombinasjonen her, men kan også tenke meg at det hadde vært veldig fint med grått istedefor den beige fargen.

Vannkoppene spretter stadig opp på lille G, og ryggen begynner å ligne på en kjøttkake:-( Han klør litt, men ellers er formen hans bra! Det er værre med meg og mannen. Hvorfor skal alle bli syke samtidig????? Forskjølelse og hodepine med slapphet er pyton når man ikke har mulighet til å slappe av. Jobb, sykt barn, og mann gjør at man må overse sin egen form til tider og bare forsøke å henge med!
Det er det vel flere som kjenner til?
I morgen starter jeg klokken 06:45 på jobb og må opp 05:30!!! Det er tidlig. Jobber til 10:15, før jeg må hjem til lille G igjen. Sånn går no dagan;-)

Ha en god kveld videre!

13 Kommentarer:

Klokken 1/22/2013 , Blogger Karipia sa ...

Nydelig heklet vognteppe.
En fin uke ønskes deg og god bedring til lille G:)

 
Klokken 1/22/2013 , Blogger Inger Johanne sa ...

Nydelig teppe.
Jeg blir så inspirert!
God bedring til dokker!

 
Klokken 1/22/2013 , Blogger Stine sa ...

Kjempe nydelig teppe :) Og god bedring!

 
Klokken 1/22/2013 , Blogger Snuppesnella sa ...

Ååååå for et fint teppe !!!

 
Klokken 1/23/2013 , Blogger Laila Lykketroll sa ...

Kjempefin fargekombinasjon på teppet :)

God bering til dere alle, håper det slipper taket raskt og at dere får en koselig helg!

 
Klokken 1/23/2013 , Blogger Tuppenshobbyblogg sa ...

Vognteppet er lekkert i flotte farger.
God bedring til dere alle.

Klem, Kjersti

 
Klokken 1/23/2013 , Blogger Hildegunn sa ...

Skikkelig flotte farger på teppet ditt!
Riktig god bedring til hele gjengen!!

 
Klokken 1/23/2013 , Blogger trine andreassen sa ...

Synes fargene i teppe er lekre, men grått hadde også blitt lekkert :-)
God bedring til alle sammen !

 
Klokken 1/23/2013 , Blogger Hanne sa ...

Nydelig teppe og kjempe koselig blogg du har. Denne bloggen var ny for meg, men jeg kommer nok innom igjen.

 
Klokken 1/23/2013 , Blogger LisaM sa ...

Kjempefint teppe i nyyyydelige farger!☺

 
Klokken 1/30/2013 , Blogger Henriette Haugland Johansen sa ...

Så utrolig fint teppe! Har du oppskriften på det som vil dele? :)

 
Klokken 2/03/2013 , Blogger Malenna sa ...

Nydelig teppe! Hvor stort er det i cm? Fint med ensfargede ruter. Jeg holder også på med et teppe, men tenkte å ha det større, vet ikke hvor stort, spørs om det noen gang blir ferdig :p

 
Klokken 2/20/2013 , Blogger Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa ...

Oppskriften på teppet er vanlige bestemor eller oldemor ruter som man kaller det. Jeg har sydd sammen alle rutene, og tilslutt har jeg heklet staver rundt hele teppet, og avsluttet med tungekant.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start