Lyseblå kjærlighet...

1/06/2013

Lyseblå kjærlighet...

 Dette lyseblå garnet var virkelig kjærlighet ved første blikk:-)
Viking Eco Alpaca er så utrolig mykt og godt, og jeg ble så glad da jeg så de nye pastellfargene var kommet! Jeg falt pladask for det lyseblå!

 To garnnøster ble til nok en liten vest. Dette blir den siste, og på denne har jeg valgt perlestrikk fremfor rillestrikk.



 Jeg har ikke bestemt meg for dekor enda, eller om jeg i det hele tatt skal ha dekor på denne. Vi får se!


Sammen med en søt bluse og mitt nye marineblå skjerf med lyseblå hjerter, må dette ble noe fint:-)

Ønsker deg en riktig god natt!

5 Kommentarer:

Klokken 1/06/2013 , Blogger trine andreassen sa ...

Kjempefin :-)
(litt i tvil om det blir den siste....)

 
Klokken 1/06/2013 , Blogger Jatte sa ...

Fyyyy så fin! Vil også strikke vest :D Har du oppskrift du vil dele?

Ha en fin ny uke,
Klemmer fra Jatte♥

 
Klokken 1/07/2013 , Blogger Laila Lykketroll sa ...

Så fin :)
Synes perlestrikk fortjener å skinne alene, så jeg stemmer for uten dekor!

 
Klokken 1/08/2013 , Blogger Silje sin blogg sa ...

Kjempe fin vest! Jeg synes den passer best som den er uten noe dekor. Sammen med tunikaen og det skjerfet blir det jo et flott antrekk!
Er det utgangspunktet Drops sin oppskrift du bruker? jeg har garn og oppskrift liggende. Men nå ble jeg motivert til å begynne med den!

 
Klokken 1/11/2013 , Blogger Annette Knutsen sa ...

Nydelig!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start