Nøstebarn

1/21/2013

Nøstebarn

 God mandag!
Jeg er hjemme med lille G som har vannkopper i dag, og akuratt nå slapper jeg av mens han tar en lur.
Vi har vært ute å handlet litt lindring til vannkoppene, vært en tur på biblioteket, og en liten tur innom Skogstad butikken. I fjor kjøpte jeg meg en boblekåpe/lang jakke fra Skogstad, og etter at jeg vasket den begynte det å piple ut dun. Jeg gikk tilbake og fikk byttet den. Samtidig sa daglig leder at det var en feil med 2012 modellene. I år vasket jeg den nye jakken og det samme skjedde igjen. I dag gikk jeg innom å klagde og fikk plukke meg en ny jakke fra butikken der og da! Strålende fornøyd kom jeg hjem med ny jakke, og jeg syntes årets modell er mye finere enn fjorårets!


 I går kveld fant jeg ut at jeg burde starte på Nøstebarndressen jeg skal gi i 1 årsgave om den skal bli ferdig:-) Denne gangen begynner jeg med armene slik at det bare er å sette de inn på pinnen når jeg skal starte på raglanfellingen!
Fargene jeg har valgt er de samme som jeg hadde på den første Oslo anorakken jeg strikket til Gabriel. Den strikket jeg i Nepal, mens dette er Karisma. Jeg liker virkelig dette garnet. Supermykt!

 Jeg får fortsette litt med armen før Gabriel våkner:-)

6 Kommentarer:

Klokken 1/21/2013 , Blogger ♥ Fem i vårt hem ♥ sa ...

Hoppas han tillfrisknar snart. Vilka härliga färger, kommer att bli sååå fint!

 
Klokken 1/21/2013 , Blogger Bondekjerringa sa ...

God bedring til lillegutt! Flott service at du fikk deg ny jakke :) Nyt an! God mandag :)

 
Klokken 1/21/2013 , Blogger Huset på Grønnmyra sa ...

Riktig god bedring til veslegutten.
Elsker fargene.
Kjempefine.
Ønsker deg en riktig fin kveld.
Klem fra Jeanette

 
Klokken 1/21/2013 , Blogger DoktorIngrid sa ...

Herlige farger! Jeg holder også på med en dress nå, bare en fot og to ermer igjen...

 
Klokken 1/21/2013 , Blogger Inger Johanne sa ...

Nydelige farger! Jeg elsker også dette garnet, supermykt.

 
Klokken 1/21/2013 , Blogger LisaM sa ...

Helt enig i at Karisma er et godt garn☺
Dressen kommer til å bli kjempefin, nydelige farger du har valg!

God bedring til lille G!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start