Søt innpakning!

1/26/2013

Søt innpakning!

Da var det kvelden igjen, og det er godt!
Dagen har gått i ett med lek, flere turer med hunden og Gabriel, en liten tur ut, vaffelsteking og litt rydding. Nå sitter jeg i sofaen mens Gabriel sover!
Tenkte å vise frem et lite tips til innpakning!
 Jeg liker å gi bort gaver, spesielt hjemmelagde gaver, og jeg liker å pynte de litt ekstra.
Her om dagen kom jeg over disse tag`ene og silkepapiret på hobbybutikken og det måtte jeg ha med meg hjem. Alt sammen skal brukes når jeg skal pakke inn nøstebarndressen jeg strikker i 1 års gave til en liten gutt! Pakket inn i silkepapiret med stjerner og klar cellofan utenpå blir det fint! Tagen festes med hyssing rundt pakken! 
Legger du mye arbeid i innpakningen?

Ellers så har jeg sporet av igjen.......
Jeg hadde en plan om hva jeg skulle strikke fremover og jeg har mange prosjekter  som skal gjøres helt ferdig. Da passer det jo fint at Nille har salg på garn og i tillegg innfører et nytt alpaca garn:-) Med Ta 3 betal for 2 måtte det jo bli med garn hjem, og jeg visste akuratt hva det skal brukes til. Jeg har lyst til å strikke en Oslo anorakk som er litt tynnere enn orginalen, så den kan brukes inne, og dette måtte jeg jo prøve det nye garnet til! Og selvfølgelig er jeg allerede i gang:-)
Så nå holder jeg på med: Skappeljakke, selebukse, nøstebarndress, fletteteppe, og oslo anorakk! Ikke dårlig det???
Det eneste med tidsfrist er nøstebarndressen som skal være ferdig 9.februar. Men begge armene og et ben er ferdig, og jeg har startet på ben nummer to, så det skal jeg rekke fint!

Ha en fin lørdagskveld!

3 Kommentarer:

Klokken 1/26/2013 , Blogger Huset på Grønnmyra sa ...

Oij...det var mange prosjekter på en gang.
Du er jammen effektiv.
Ha en kjempefin kveld.
Klem fra Jeanette

 
Klokken 1/27/2013 , Blogger Marthe sa ...

Ikke bare jeg som har mange strikkeprosjekter på en gang? Hvorfor er det så kjekt å begynne på noe nytt i stedet for å gjøre ferdig? Ha en fin kveld!

 
Klokken 2/03/2013 , Blogger Malenna sa ...

Flere prosjekter som resulterer i halvferdige prosjekter er vel et velkjent fenomen!
Håper du rekker å bli ferdig med dressen og at du kan vise hvordan innpakningen ble =) Hørtes fint ut =)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start