Vannkoppen min!

1/24/2013

Vannkoppen min!

 Stakkar lille gullet mitt! Han er så prikkete og full av vannkopper som det går ann!
Dagen i går og i natt var et h........ for han, og jeg fikk så vondt av han. Vannkoppene på ryggen var store blemmer, og han fikk ikke sove. Det endte med at han "sov" i sengen vår i natt!

 Litt kjeks må man ha når man er syk!
I dag har alle vannkoppene fått skorper og det betyr at vi er på bedringens vei! Men feberen har ligget på over 39 i dag, så formen har ikke vært helt på topp. Mannen har vært hjemme i dag, mens jeg har vært på jobb, så i morgen er det bytte. Helgen starter altså en dag for tidlig for oss, forhåpentligvis blir det en rolig natt....


Ha en fin kveld!

6 Kommentarer:

Klokken 1/24/2013 , Blogger Tuppenshobbyblogg sa ...

Å stakkars liten. Godt det er på returen.
Minnene sitter godt i her fra mine hadde det,ja det var et sant h........
Fortsatt god bedring i heimen.
Klem,Kjersti

 
Klokken 1/24/2013 , Blogger My Dream sa ...

stakkars.... god bedring!!

 
Klokken 1/24/2013 , Blogger Har en drøm... sa ...

Huff da, stakkars lille:(
Er ikke noe godt og ha det slik...
Men får trøste seg med at man nå er ferdig med det:)

God bedring ♥

 
Klokken 1/24/2013 , Blogger Jatte sa ...

Stakar lille♥

God bedring!

Ønsker deg en fin helg,
Klemmer♥

 
Klokken 1/24/2013 , Blogger Ruths datter sa ...

Stakkars liten da. Godt å ha noen som koser for seg da. God bedring. Nydelig teppe du har hekla under her.
Klemz

 
Klokken 1/24/2013 , Blogger Esther Christina sa ...

Stakkars liten. Men når det er over, så regner jeg med at det blir godt å være ferdige med det ;)
Jeg er småbekymra, for ingen av mine barn har hatt det enda (2 1/2 og 4 år). Føler det nesten bare blir kjipere og kjipere jo eldre man blir :(
Men god bedring til lille gutten hvertfall :) Og teppet du hadde heklet var knallskjønt!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start