Baby Soft - et nytt bekjentskap....

2/10/2013

Baby Soft - et nytt bekjentskap....

 Søndag - morsdag - og fastelaven!
Jeg startet dagen med å sove leeeenge! Så deilig. Heldige meg fikk også en morsdagsgave av lille G, et smykke fra NORA of Norway. Tusen takk lille skatt!

Jeg fikk lov å prøve den nye luen jeg har strikket til han i dag. Lua viste seg å være for liten:-( Men jeg vet akuratt hvem som skal få den, og jeg strikker selvfølgelig en ny til lille G. Fargen er helt fantastisk og den kommer til å bli super å ha til våren!

 Jeg har prøvd et nytt garn, Baby soft fra Nille som består av 100% polyester, altså ingen ull!
Jeg er positivt overassket og kommer garantert til å bruke det til mer. Mykt og godt, jevnt strikkeresultat! Tror jeg skal strikke et pannebånd til meg selv etterhvert også!

"Ua" sier lille G. Nå var det bra med lueprøving:-)

I går ble Nøstebarndressen overlevert til bursdagsbarnet og mamman ble kjempefornøyd! Da blir jeg glad:-)

I ettermiddag skal vi i nok en bursdag før det er kveld og snart en ny uke!

5 Kommentarer:

Klokken 2/10/2013 , Blogger Småregn sa ...

Kjempefin lue! Har laget den jeg også, og tror det blir flere. Nydelig farge :)

 
Klokken 2/10/2013 , Blogger LisaM sa ...

For en herlig farge!!!!☺
Den lua tror jeg snart at jeg må prøve! Nå har du fristet meg mange ganger...hehe...
Brukte du dobbel tråd?

 
Klokken 2/10/2013 , Blogger Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa ...

Fargen er utrolig fin, og mykheten på garnet også! Jeg anbefaler virkelig å strikke denne lua. Kjemperask å strikke og veldig fin på! Jeg brukte dobbel tråd ja. Må gå opp en størrelse på neste da denne ble for liten.

 
Klokken 2/12/2013 , Blogger LisaM sa ...

Takk for svar!☺

 
Klokken 2/13/2013 , Blogger Strikkeentusiasten sa ...

Veldig fin lue! Kunne tenkt meg å strikke denne jeg også :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start