Bursdagshelg!

2/08/2013

Bursdagshelg!

 Da var helgen her igjen, og jeg koser meg hjemme i kveld!
Uken har vært hektisk og innholdsrik!
Etter 2 dager på jobb, pakket jeg bagen og dro på 2 dagers seminar. Kurs, hotellovernatting, god mat og sosialt samvær var med på å berike denne uken!

Denne helgen er det bursdager som gjelder. I morgen skal vi i ett års dag, og jeg var usikker på om jeg skulle rekke å bli ferdig med gaven. Bursdagsbarnet skal få  nøstebarndressen jeg har strikket på en stund nå, og jeg ble ferdig!!!!
Nå er den vasket, og ligger til tørk. Jeg skal prøve å dampe den litt også, så ser den enda finere ut når jeg gir den bort:-)

 Jeg valgte trefargede knapper(ingen bombe), og syntes disse passet godt. Deilig å kunne velge fra knappesamlingen også!

Dressen er strikket i størrelse 2 år og er nok litt for stor for bursdagsbarnet, men vrangbordene på armer og ben kan brettes opp slik at den blir kortere.
 
 Håper bursdagsbarnet og foreldrene blir fornøyde med gaven!

Søndag er det familiebursdag, men her blir det ingen hjemmelaget gave.

Jeg må benytte anledningen til å takke for alle de fine kommentarene dere legger igjen til meg! Det rører og varmer!

Ønsker deg en riktig god helg!

10 Kommentarer:

Klokken 2/08/2013 , Blogger Bjørg sa ...

Wow - den ble kjempeflott! Det er et heldig bursdagsbarn som får denne!!

 
Klokken 2/08/2013 , Blogger trine andreassen sa ...

Knallfin dress, heldiggris som får den :-)

 
Klokken 2/08/2013 , Blogger LisaM sa ...

Den ble kjempefin! Herlige farger!☺
Bursdagsbarnet er virkelig heldig♥

 
Klokken 2/09/2013 , Blogger ♥ Fem i vårt hem ♥ sa ...

åh, den blev sååå fin!!!

 
Klokken 2/10/2013 , Blogger Cecilie sa ...

Et veldig heldigt bursdagsbarn, som får den flotte dressen.

 
Klokken 2/10/2013 , Blogger Katrine Bakken sa ...

Nydelige farger! Flott dress :)

 
Klokken 2/11/2013 , Blogger Linda kallevåg sa ...

Hvor kan eg få tak i oppskriften?

 
Klokken 2/11/2013 , Blogger Linda kallevåg sa ...

Hvor kan eg få tak i oppskriften?

 
Klokken 2/11/2013 , Blogger Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa ...

Oppskriften står i boken "Strikk til nøstebarn", men jeg tror du kan kjøpe den på Nøstebarn sin nettside. Men da må du kjøpe garn der også!

 
Klokken 2/12/2013 , Blogger Malenna sa ...

Nydelig dress! Hvor mange nøsten brukte du totalt, eller av hver farge?

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start