Den kuleste av dem alle!

2/18/2013

Den kuleste av dem alle!

Er ikke denne kul????
En heklet bamselue til lille G. Denne har ikke jeg laget, men jeg håper jeg kan lage slike etterhvert!
 
 Lua har jeg kjøpt av ei jeg jobber sammen med. Hun er ekstremt kreativ og tryller frem de utroligste ting med garn! Hun har en egen butikk på Epla som virkelig er verdt et besøk!
Butikken finner du her: Ingrid Cilinska


 Søte små ører og øyne.
Jeg skal virkelig lære meg å hekle ordentlig så jeg kan lage slike luer. Før jeg lærer meg det, kan heg alltids strikke en øreklaff lue og hekle øyne og ører:-)

 Modellen og eieren av luen er syk(igjen), men kjenne på lua med hendene, det måtte han:-)



Ha en fin kveld!

4 Kommentarer:

Klokken 2/18/2013 , Blogger LisaM sa ...

Wow!! Den var kjempekul!☺ Sånn greier du å hekle vettu;)
God bedring til lille G♥

 
Klokken 2/19/2013 , Blogger G-Anette sa ...

Kjempesøt lue! :) Vet du hva, i over en time har jeg kost meg inne på bloggen din nå. Skulle bare bla meg litt nedover for å se hva du har laget siden sist. Og ble bare så inspirert og glad av alt den fine du lager og de fine bildene du tar. Endte opp med å bla meg helt tilbake til september 2011, men nå må jeg bare ta kvelden her - hihi ;)

Tusen takk for titten, jeg kommer igjen snart :)

God natt :)
Klem

 
Klokken 2/19/2013 , Blogger Blåbærlina sa ...

Superfin lue!! Og så veldig fine bilder :O))

Nina :O)

 
Klokken 2/20/2013 , Blogger Jea MomentsInLife sa ...

Ååå så fin!! Jeg vil også lære meg å hekle!! :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start