Fargesprell

2/23/2013

Fargesprell

 Endelig er jeg igang med et prosjekt jeg har tenkt på en stund. Lettstrikket babylue fra Nøstebarn ble påbegynt i går kveld. Jeg fant frem rester av Merino Extra Fine, og satte i gang.
Oppskriften går opp til 12 mnd, men siden min lille gutt nærmer seg 2 år måtte jeg prøve meg frem i forhold til pinner ol. 

 Denne blir nok for stor for lille G, så jeg må starte på nytt:-( Men jeg lar denne ligge, og fortsetter etterhvert. Her har jeg brukt pinne nr 4,5 og jeg har strikket den største størrelsen. Nå prøver jeg meg på pinne nr 4, og den mellomste størrelsen som er 6 mnd. Ønsk meg lykke til:-)

Herlig med farger nå som våren nærmer seg!

3 Kommentarer:

Klokken 2/23/2013 , Blogger DoktorIngrid sa ...

Utrolig herlige farger! Lykke til :-)

 
Klokken 2/23/2013 , Blogger Strikkeentusiasten sa ...

Denne lueoppskriften er min favoritt, og kunne også tenkt meg å strikke en lue i str 2 år, så jeg får sjekke resultatet ditt :)

 
Klokken 2/23/2013 , Blogger Jea MomentsInLife sa ...

Hærlig med farger, hærlig å få brukt opp restegarn, og et hærlig garn å strikke med :) Lykke til!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start