I siget....

2/28/2013

I siget....

 Når man først er i siget er det bare å holde det gående!
Jeg syntes luen jeg strikket i forrige innlegg var så morsom å lage at jeg måtte lage enda en:-)

 Denne gangen har jeg brukt dobbel tråd alpaca fra Schachenmayr SMC.
En nydelig blågrå farge på garnet.

 Luemodellen min(les: Gabriel) er ikke veldig villig til å prøve ting om dagen, så jeg vet ikke helt hvordan den passer, men jeg tror dette er en str 1 1/2 til 2 1/2 år.



 Luelageret til Gabriel begynner å bli stort, så jeg bestemte meg for at dette skal bli mitt første salgsprodukt:-)
Spennende! Bloggbutikken er allerede laget, men den mangler innhold. Kanskje får jeg ordnet siste rest i morgen og satt i gang med litt salg!

 Jeansstjerna er selvfølgelig på:-)


En natt med søvn så er helgen her igjen!

4 Kommentarer:

Klokken 2/28/2013 , Blogger Jatte sa ...

Veldig søt lue! Du er så flink og effektiv :D

Ha en fin Fredag og helg,
Klem Klem♥

 
Klokken 3/01/2013 , Blogger Jea MomentsInLife sa ...

oij, enda en til!Skal si du er flittig med pinnene :) Kjempefin!Blir inspirert til å strikke en slik :)

 
Klokken 3/01/2013 , Blogger Miss Solvang sa ...

Det var ei flott lue....likte den veldig godt i hvitt :)
Likte bloggen din også....kommer gjerne tilbake hit :)

Ha en flott fredagskveld :)

 
Klokken 3/01/2013 , Blogger Med kjæleik til livet sa ...

DU det var ei flott lue ---- er det lov å spørre om mønster og slikt
kor kan eg kjøpe slikt mønster ;)

koselig blogg du har

monikasmil

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start