Jeg ble inspirert....

2/26/2013

Jeg ble inspirert....

 .......og det resulterte i denne luen!
Hver gang KlompeLompe legger ut en ny kolleksjon, blir jeg så inspirert. Lekkert design og nydelige farger. Helt min smak!
Jeg har sett en del av denne typen luer rundt på blogger og andre sider, men når jeg så KlompeLompe sin, fant jeg ut at jeg måtte prøve meg:-)

 Jeg hadde 3 nøster med garnet Oda fra Trysil garn som består av 50 % ull og 50% acryl, og bestemte meg for å teste det ut. Garnet har en nydelig glans i seg og det virker mykt og godt!
Tilsammen brukte jeg ca 1 1/2 nøste.

 Dette er første gangen jeg har strikket dobbel perlestrikk og det blir helt klart ikke den siste. For en nydelig effekt det gir! Passer like godt til gutter som til jenter.

 Min lille G drar av luene om han kan, så her måtte jeg ha snorer.
Denne gangen flettet jeg tykke fletter.

 Jeansstjerna mi er på:-)


 Denne var utrolig rask og strikke og jeg likte den veldig godt, så denne blir det flere av!!!


Nå er det straks sengetid og i morgen venter en hel dag med kurs i Oslo. Foredragsholderen er fantastisk så jeg gleder meg!!!

Sov godt:-)

8 Kommentarer:

Klokken 2/26/2013 , Blogger Ane sa ...

Nydelig lue! :) Jeg blir også veldig inspirert av KlompeLompe.

 
Klokken 2/26/2013 , Blogger AlottesVerden sa ...

Nydelig lue...
Inspirasjon fra enten andre bloggere eller bedrifter er jo veldig viktig...moro å kunne lage sin vri av ting man liker godt :)

Ha en fin dag på kurs
Ann-charlotte

 
Klokken 2/26/2013 , Blogger Silje sin blogg sa ...

Kjempe fin lue må jeg si! Den må da sitte perfekt! Det ble veldig fint med dn stjerne på, litt utenom-det-vanlige- pynt;)

 
Klokken 2/26/2013 , Blogger Silje sin blogg sa ...

Kjempe fin lue må jeg si! Den må da sitte perfekt! Det ble veldig fint med dn stjerne på, litt utenom-det-vanlige- pynt;)

 
Klokken 2/27/2013 , Blogger trine andreassen sa ...

Så deilig og fin inspirasjon :-)
Klompelompe lager mye fint, men de har ikke den fine prikken over i-en stjernen din :-)

 
Klokken 2/28/2013 , Blogger Lillan sa ...

du er jammen flink med pinnene!! Blir veldig inspirert, selv om jeg ikke er dyktig til å strikke. Å sy er mer min greie. Men jeg er fulltidsstudent og mamma til to... og finner ikke tid til å strikke eller sy, men GUD SÅÅ inspirert jeg blir av deg! Du er utrolig flink! Ønsker deg god helg! Lillan:)

 
Klokken 3/01/2013 , Blogger Jea MomentsInLife sa ...

Så nydelig og vakker! :) Du er flink!

Ha en fin dag :)

 
Klokken 3/04/2013 , Blogger Ingrid sa ...

Nydelige luer, endelig en tøff og fin lue som også passer til gutter:) En slik vil jeg gjerne strikke til gutten min, og lurte derfor på om du ville dele oppskrift på denne?

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start