Liten, men søt:-)

2/24/2013

Liten, men søt:-)

 Lettstrikka baylue ble begynt i går og avsluttet i går:-)
Jeg gledet meg veldig til å kunne prøve den i dag. Den ble desverre akuratt litt liten:-( Men veldig fin syntes jeg den ble! 
En ett åring vil kanskje kunne bruke denne?
 
 Så søt!!!


 Når jeg var ferdig med å strikke selve lua, skjønte jeg at den ville bli litt snau, så jeg bestemte meg for å hekle noen rader med fastmasker langs kanten.

 Slurvete trådfesting på innsiden. Og det ble MYYYE trådfesting på denne lille saken!

Med litt ost i munnen og i heftig samtale rakk jeg akuratt å få tatt et bilde til med lua på;-)
Mer informasjon om garn, pinner og selve lueprosjektet, finner du her.

Da er det bare å prøve igjen på nytt for å finne riktig størrelse til lille G:-) Ønsk meg lykke til!

6 Kommentarer:

Klokken 2/24/2013 , Blogger Terese Lekang sa ...

Den ble kjempe fin :)

 
Klokken 2/24/2013 , Blogger Bondekjerringa har blitt mamma! sa ...

Kjempefin! Herlige farger :)

 
Klokken 2/24/2013 , Blogger Stinemorღ sa ...

Så søt! - selvom den ble litt liten :)
Jeg elsker striper, og striper MED masse farger er enda bedre!

klem :)

 
Klokken 2/24/2013 , Blogger G-Anette sa ...

Kjempesøt lue! Synd den ble liten, men finner kanskje en annen mottaker? Og så er det jo fort gjort å strikke en ny ;)

Jeg har også nettopp strikket denne, men bare i en farge. Anbefales ;)

Ha ei flott uke.
Klem

 
Klokken 2/24/2013 , Blogger Jea MomentsInLife sa ...

Så fin den blé! :) Synd den ble for liten men om du skal strikke en som passer får du kanskje brukt opp enda mer restegarn :)
Ha en fin dag :)

 
Klokken 2/25/2013 , Blogger Strikkeentusiasten sa ...

Luen ble fin selv om den ble en smule for liten :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start