Liten og stor

2/25/2013

Liten og stor

 Et døgn senere var den andre Lettstrikkede babylua ferdig. Og denne passet ganske bra.
Jeg startet ikke helt på nytt, jeg valgte å fortsette på den første luen jeg begynte på.

 Det var denne jeg trodde skulle bli altfor stor, men som faktisk ble ganske riktig i størrelsen.
Jeg strikket den største størrelsen(9-12 mnd) på pinne nr 4,5 med Merino Extra Fine.

 Eieren ville ikke ta bilder da han kom hjem fra barnehagen i dag, så da blir det luebilder uten å ha et hode å sette den på:-)

 Jeg er ikke helt ferdig med denne luen. Denne skal også få en jeansstjerne med knapp i midten. Men først må jeg få tak i riktig farge på jeans stoffet......


Ha en fin uke!

5 Kommentarer:

Klokken 2/25/2013 , Blogger Siljes kreative rom sa ...

Så skjønne huer!!! Kjekt med masse fine fargar, sjølv om eigaren ikkje vil ha den på;)

Silje

 
Klokken 2/25/2013 , Blogger -ina sa ...

Utrolig søte luer. Likte veldig godt fargene, enkelt og effektfullt!

En fin uke videre til deg.

 
Klokken 2/25/2013 , Blogger Jea MomentsInLife sa ...

Så fin! :) Ønsker deg en fin uke :)

 
Klokken 2/26/2013 , Blogger touchofvanilla sa ...

Man må prøve å feile litt for å få et godt resultat noen ganger!
Lua ble kjempefin! Du er flink å sette sammen farger :)

 
Klokken 2/26/2013 , Blogger Terese Lekang sa ...

Utrolig fin lue. Får lyst å strikke sånn jeg også, men det er såååå kjedelig å feste tråder.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start