Lue med bling

2/11/2013

Lue med bling

 Uka er i gang, og jeg startet den med å innvie min nye lue - En lue med BLING!!!!

 Nok en gang er det luen Ariel fra Garnstudio.com jeg har strikket, men med litt annet garn enn de andre jeg har strikket!
De andre er strikket i Nepal, mens på denne har jeg brukt en tråd Karisma og en tråd Paljett.

 Paljett garnet gjorde seg virkelig på denne luen! En ny favoritt!

I dag er jeg trørr så det blir tidlig kveld for en gangs skyld. Men det må det også bli for i morgen må jeg opp klokken 05:45! Jeg skal være på jobb 06:45! Tidlig!!!
Men så er jeg tidlig ferdig også:-) 
Ha en fin kveld videre!

3 Kommentarer:

Klokken 2/12/2013 , Blogger Birgitte sa ...

Fin lue! Stilig å få inn litt bling i hverdagen :) Kan tenke meg at luen vil glitre i solskinnet :)

 
Klokken 2/12/2013 , Blogger LisaM sa ...

Superfin! Gjorde seg virkelig med paljettene☺

 
Klokken 2/16/2013 , Blogger Stinemorღ sa ...

Vi fortjener litt bling i hverdagen!
Kjempe flott lue :)

Nyt lørdagskvelden,
klemღ

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start