Luefabrikken

2/17/2013

Luefabrikken

 Ja her er det luefabrikk om dagen. Ihvertfall virker det sånn:-)
I helgen har jeg blitt ferdig med disse to. En til meg og en til mannen!

 Denne lyseblå er strikket til meg og det er samme lue jeg har strikket før, Ariel fra DROPS. På de tidligere versjonene jeg har strikket, har jeg brukt annet garn(tynnere) og tynnere pinner. Denne gangen har jeg strikket med garn og pinner som er beskrevet i oppskriften. Jeg liker faktisk de jeg strikket med tynnere garn bedre. Denne ble så stor rundt ansiktet. Ansiktet mitt blir veldig smalt og lite med en så tykk lue:-) Men jeg elsker fargen og den er nok god på veldig kalde dager!


 Mannen har fått denne luen. Tristan fra Drops. Den er strikket i Karisma, farge grønn(kode 50).

Jeg skal etterhvert begynne på noen prosjekter jeg gleder meg veldig til å strikke;-) 
Men først skal jeg rydde og ordne her hjemme!
Ha en fin søndag!

2 Kommentarer:

Klokken 2/18/2013 , Blogger Marianne på landet sa ...

Kjempefine luer!
Du er imponerende kreativ med strikkepinnene :)

Marianne

 
Klokken 2/18/2013 , Blogger Siljes kreative rom sa ...

Å,så mykje fint det er var å finne her inne:) Blir inspirert!!!

Silje - ny følger:)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start