Vakre nyanser....

2/20/2013

Vakre nyanser....

 Da er onsdagen igang, og jeg var på jobb før 06:30 i dag!!! Nå er jeg hjemme igjen med mitt syke barn....
Akuratt nå tar han seg en lur, mens jeg blogger litt;-)

I disse dager holder jeg på med et sjal i de vakreste nyanser! Farger er så inspirerende!!!!! Og det er gjerne de duse fargene jeg faller for:-)

 Sjalet har jeg strikket mange ganger, og er egenkomponert..
Dette er strikket i Viking Eco Alpaca - et utrolig deilig garn. Og denne blåfargen er bare herlig!
Jeg strikker på pinne nr 12.


 Heklekanten på slutten er det som gjør sjalet syntes jeg.
Her har jeg brukt et bomullsgarn som heter "Nora". Garnet kjøpte jeg på Sparkjøp i sommer, men det har blitt liggende på vent!
Garnet har duse farger med litt glans.
Siste finish på heklekanten blir heklet i Baby Alpaca silk fra Drops. Litt luksus:-)

 Akuratt nå holder jeg på med staver og utenpå de skal jeg hekle picot. To eller tre på hver gruppe.

Nå skal jeg se om jeg får blundet litt før lille G er ferdig med sin lur. 
Etterpå skal vi nemlig ut å ordne nytt pass til meg, og da er det lurt å se litt våken ut;-)
Kjærlighetstur med mannen til Barcelona nærmer seg med stormskritt! Jeg gleder meg!

4 Kommentarer:

Klokken 2/20/2013 , Blogger Strikkeentusiasten sa ...

Fine farger ja! Og jeg synes at alpakkagarn pleier å ha de fineste fargene.

 
Klokken 2/20/2013 , Blogger Jea MomentsInLife sa ...

Ååååå så fine farger!Du tar så fantastiske bilder <3

 
Klokken 2/20/2013 , Blogger Tuppenshobbyblogg sa ...

Nydelig farge på sjalet,kjempeflott hekla kant rundt også.
God bedring til lille G :)

Klem,Kjersti

 
Klokken 2/21/2013 , Blogger Ruths datter sa ...

Så flott dette sjalet blir. Mykt og deilig. God tur til Barcelona.
Klemz

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start