Et skritt videre....

3/02/2013

Et skritt videre....

 Så morro dette er!!! Elsker å produsere ting, selv disse merkelappene gjør at det kribler i magen min:-)
I dag fikk jeg handlet litt grovt, naturfarget papp og jeg kunne endelig printe de ut!!! 

 Jeg syntes alle er like søte, og sliter med å velge!
Mine favoritter var den enkleste av de(jenta som nesten er pusset ut), og toget, men nå vet jeg sannelig ikke!!!
Kan jeg ikke ha alle???

 Jo det kan jeg jo!
Det er jo jeg som bestemmer:-)

I dag har jeg og Gabriel vært ute en tur, og da fikk jeg endelig prøvd den nye luen hans!
Og til og med tatt noen bilder:-)

 Jeg er storfornøyd med lua! Og det tror jeg Gabriel er også! Den fikk være på hodet og det er et godt tegn:-)

Nå er det sofatid her... Kos deg i kveld!
Og takk for tilbakemeldinger på forrige innlegg!

3 Kommentarer:

Klokken 3/02/2013 , Blogger Siljes kreative rom sa ...

Så skjønne merkelapper!!! Eg ville valgt alle, og brukt dei ulike der det passer! Hua var kjempefin. Kan eg spørre kor mykje du har lagt opp, og kva garn du har brukt?
Silje

 
Klokken 3/07/2013 , Blogger Jannes lille sted sa ...

kjempefine! Så utrolig flink du er!

Ha en flott dag
Janne Merethe

 
Klokken 3/07/2013 , Blogger Dorota sa ...

Pięknie u Ciebie :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Dorota
http://sielankowedzierganie.blogspot.com/

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start