Green gate og sarte pasteller...

3/26/2013

Green gate og sarte pasteller...

 Da er påskeferien igang og denne første dagen nyter jeg helt tomt hus! Lille G har siste dag i barnehagen, mannen er på jobb og jeg og hunden har FRI!!! Jeg nyyyyyyter!!!

Dagen skal brukes til litt husvask, litt handling og egentid! Jeg fikk ånden over meg i går kveld og ryddet og vasket første etasje her hjemme, så nå har jeg bare andre etasje igjen! Det er også deilig for da går det mye raskere!

 I fjor sommer kjøpte jeg et garn på salg: Cotton Light, et bomull og polyester garn. Fargene var green gate inspirert og planen var å hekle et bestemorrute teppe. Noen ruter ble heklet, men jeg gav det raskt opp. Nå har jeg tatt frem garnet igjen og er i gang med et helseteppe til baby. Oppskriften er fra Pickles og det går raskt å strikke! Det liker jeg!!!!

Ved siden av de sterke fargene holder jeg også på med sarte pasteller:-)

Nå skal jeg fortsette å nyte dagen min! 
God påske!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start