Jeg leker meg med design.....

3/02/2013

Jeg leker meg med design.....

 ...til etikkettene jeg skal ha på produktene mine:-)
Nå skjer det nemlig snart... Gørils Kreativiteter åpner i nærmeste fremtid og jeg grugleder meg veldig!

 Gørils Kreativiteter blir en liten bloggbutikk med hjemmestrikkede varer....
Som etikkettene viser, blir det mest til barn.

 Jeg hadde det så gøy når jeg satt å prøvde ut forskjellige layouts i går, og jeg er nok ikke ferdig enda!


 Jeg spurte om ikke mannen kunne tegne en for meg også, og det gjorde han!

Kul?

Nå gjenstår det bare å velge! Jeg har et par favoritter, så får vi se hvem det blir.
Hvem likte du best?

Ha en fin lørdag videre!

5 Kommentarer:

Klokken 3/02/2013 , Blogger Miss Solvang sa ...

Jeg likte de to første aller best, men syns egentlig alle var flotte jeg :)

HA en flott lørdag du også :)

 
Klokken 3/02/2013 , Blogger Tove - a norwegian knitting lady sa ...

Spennende! Likte den første veldig godt, men her skjønner jeg at det blir valgets kvaler!

 
Klokken 3/02/2013 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Så gøy! Jeg synes alle var sjarmerende men likte traktoren veldig godt. :)

 
Klokken 3/02/2013 , Blogger Terese Lekang sa ...

De var veldig fine alle sammen. Men var noe med den første jeg likte best. Også likte jeg den som mannen din hadde laget for deg også jeg.

 
Klokken 3/03/2013 , Blogger Fruen sa ...

Nr 2 og 3 sammens kanskje? (krone på hodet, og stjerne på magen)
Lykke til med åpningen og salget!
Du inspirerer veldig!!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start